Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kaliszu w okresie od listopada do grudnia 2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523974355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@comkalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.comkalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80fb0140-7942-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kaliszu w okresie od listopada do grudnia 2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80fb0140-7942-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b i ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Ponadto zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia składania ofert tj. 31.10.2023r. do godziny 8.00 do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COM.231.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ”Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kaliszu w okresie od listopada do grudnia 2023r.
Przedmiot zamówienia oznaczony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami:
CPV: 55.52.00.00-1 Usługi dostarczania posiłków
CPV: 55.32.10.00-6 Usługi przygotowywania posiłków
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostawa posiłków dla mieszkańców pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Kaliszu, którzy otrzymali decyzję administracyjną kierującą do COM.
1. Zamówienie będzie realizowane 7 dni w tygodniu dla 2 osób na pobycie całodobowym oraz 5 dni w tygodniu tj. w dni robocze do 40 osób na pobycie dziennym.
2. Dla 2 osób posiłki dostarczane będą 7 dni w tygodniu natomiast dla 40 osób w dni robocze.
3. Zamawiający szacuje, że dziennie (przez 2 m-ce, szacunkowo 61 dni, w tym ok. 40 dni roboczych), należy dostarczyć:
a) śniadania – 42 posiłki
b) obiady – 42 posiłki
c) kolacji – 2 posiłki
Przez okres realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy szacunkowo:
a) śniadań 1.722 (tj. 61 dni x 2 posiłki + 40 dni x 40 posiłki)
b) obiadów 1.722 (tj. 61 dni x 2 posiłki + 40 dni x 40 posiłki)
c) kolacji 122 (tj.61 dni x 2 posiłki)
Szacowana ilość posiłków ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu posiłków w podanej ilości. W przypadku, gdy dostawa obiadów, śniadań i kolacji będzie mniejsza niż planowana przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych porcji obiadów, śniadań i kolacji danego dnia według zamówień Zamawiającego. Liczba posiłków uzależniona jest od frekwencji uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kaliszu.
4. Centrum ma prawo, po uzgodnieniu z Wykonawcą, polecić dokonywanie zmian ilości posiłków, o każdej zmianie Centrum będzie na bieżąco informowało Wykonawcę do godz. 9:00 w dniu realizacji zamówienia telefonicznie bądź emailem.
5. Wykonawca raz w tygodniu przedstawi opracowany i zatwierdzony przez uprawnionego dietetyka siedmiodniowy jadłospis.
6. Dostawy posiłków będą dokonywane dwa razy dziennie, pierwsza dostawa nie wcześniej niż 7:00 a druga w porze obiadowej, tj. w godzinach 11:00 – 13:00.
7. Dostarczane przez Wykonawcę posiłki muszą składać się z 3 części: śniadanie, obiad z 2 dań – zupa i II danie , kolacja.
8. Posiłki, o których mowa powyżej powinny odpowiadać co do jakości wymogom uwzględniającym zapotrzebowanie kaloryczne i wymagania żywieniowe dla osób z niepełnosprawnością.
Przygotowanie posiłków poza dietą podstawową ma uwzględniać specyfikę żywienia podopiecznych Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, a w szczególności diety zalecone przez lekarza np.:
-wątrobowa,
-wrzodowa,
-cukrzycowa,
-niskobiałkowa,
-vege,
-przecierana oraz inna wg zaleceń lekarza.
9. Powyższe diety winny być opracowane i zatwierdzone przez uprawnionego dietetyka, a wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do przestrzegania standardów dietetycznych.
10. Wartość kaloryczna posiłków powinna być zgodna z zaleceniami Instytutu Żywności
i Żywienia, a także z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi żywienia zbiorowego.
11. Posiłki powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych naturalnych, mało przetworzonych z ograniczoną ilości substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych.
12. Do śniadania powinna zostać dostarczona herbata w termosach w ilości odpowiadającej ilości zamówionych porcji. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę herbaty w saszetkach, każda co najmniej 1,5 g w ilości odpowiadającej zamówionym śniadaniom w danym dniu (1 saszetka na jednego uczestnika).
13. Do obiadu powinien zostać dostarczony sok/kompot w ilości odpowiadającej ilości zamówionych porcji. Zamawiający zamiennie dopuszcza możliwość dostarczenia soku/koncentratu w pojemnikach 2l co najmniej 1 raz na tydzień.
14. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone.
15. Przynajmniej 3 razy w tygodniu powinien być to posiłek mięsny lub rybny (o gramaturze min. 100g/sztuka mięsa w całości) oraz surówka/sałatka lub inny dodatek.
16. Posiłki powinny być dostarczane w naczyniach zbiorczych – pojemnikach termoizolacyjnych/termosach z atestem PZH przeznaczonych do transportu żywności.
17. Posiłki powinny być dostarczane na miejsce do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kaliszu transportem przystosowanym do przewozu żywności i na koszt wykonawcy.
18. Próbki żywności będą pobierane przez dostawcę zgodnie z art.72 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r. poz. 2132 z późn. zm.) i zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007r. nr 80 poz. 545).
19. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów pozostałych po posiłku w dniu następnym po dniu dostawy.
20. Miesięczny tryb rozliczeń: faktura/rachunek wystawiona na koniec każdego miesiąca, płatna będzie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania faktury/rachunku od Wykonawcy.
21. Faktura/rachunek winna być wystawiona na Miasto Kalisz, ul. Główny Rynek 20 (NIP 6180015933), natomiast płatnikiem będzie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kaliszu, ul. Żwirki i Wigury 10, 62-800 Kalisz.
22. Miejsce wykonywania usługi : Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kaliszu, ul. Żwirki i Wigury 10, 62-800 Kalisz.
23. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą Kopię Decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu oraz o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, na podstawie ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r. poz.2132 z późn. zm).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49671,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49671,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49671,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINOKO Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680977424
7.3.4) Miejscowość: Długa Wieś Trzecia
7.3.5) Kod pocztowy: 62-820
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49671,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zakup samochodu ciężarowego
- Odnowienie elewacji oraz wymiana drzwi zewnętrznych w budynku ODN
- Dostawa pralki na potrzeby Domu Studenta Bulionik
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie
- "Przygotowanie oraz dostawa obiadów dla Uczestników na pobyt dzienny oraz całodobowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Zarębach Kościelnych"
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Dziennego Domu Seniora w Lubięcinie.
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.