eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaRemont XX-wiecznych kamienic przy ul. G³owackiego 26 oraz przy ul. Kwiatowej 8 w Trzebnicy



Og³oszenie z dnia 2024-09-25

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont XX-wiecznych kamienic przy ul. G³owackiego 26 oraz przy ul. Kwiatowej 8 w Trzebnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzebnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Pi³sudskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzebnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont XX-wiecznych kamienic przy ul. G³owackiego 26 oraz przy ul. Kwiatowej 8 w Trzebnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f41278f0-34a1-4f06-80eb-e7134d090ab9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00515906

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031216/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Remont XX-wiecznych kamienic przy ul. G³owackiego 26 oraz przy ul. Kwiatowej 8 w Trzebnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/985841

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/985841

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem Profilu Nabywcy. Dopuszczalna jest równie¿ komunikacja elektroniczna pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: przetargi@um.trzebnica.pl. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Oferty nale¿y sk³adaæ poprzez Platformê, w sposób okre¶lony w rozdziale XVI SWZ. 1. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. X ust. 2 SWZ, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX ust. 4 SWZ, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 SWZ, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy PZP, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 t.j.). 2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 1, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach okre¶lonych w ust. 1 lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 4. Wykonawca mo¿e przekazywaæ dokumenty w postêpowaniu w formacie poddaj±cym dane kompresji. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z 5. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wymienionym w ust. 1 wystêpuj±:
.rar .gif .bmp. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 7. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w jednej z nastêpuj±cych form: a. w formie elektronicznej - elektroniczny orygina³ pliku opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym, b. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, c. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: • administratorem przekazanych w ofercie oraz wszelkiej
dokumentacji wytworzonej potrzeby przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych jest
Burmistrz Gminy Trzebnica, dane bêd± przetwarzane w Urzêdzie Miejskim w Trzebnicy, pl. M. J. Pi³sudskiego 1, 55-100 Trzebnica; •
kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Trzebnica: iod@um.trzebnica.pl; • dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w ramach postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, w zwi±zku z powinno¶ci± wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z obowi±zuj±cych aktów prawnych, w celu: - prawid³owego, zgodnego z przepisami ustawy PZP oraz przepisami wykonawczymi do wskazanej ustawy, przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, obejmuj±cego czynno¶ci w szczególno¶ci zwi±zane z uzyskaniem, weryfikacj± i ocen± informacji wskazanych w z³o¿onych ofertach, o¶wiadczeniach, pe³nomocnictwach, przedmiotowych i podmiotowych ¶rodkach dowodowych (wraz z ich wyja¶nieniami i uzupe³nieniami), - przeprowadzenia czynno¶ci kontrolnych, w tym przed³o¿enia organom kontrolnym, na potrzeby krajowych oraz zagranicznych instytucji uprawnionych do podejmowania czynno¶ci kontrolnych zwi±zanych ze sprawdzeniem zgodno¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia z przepisami ustawy PZP oraz prawid³owym wydatkowaniem ¶rodków publicznych, w tym ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej, - wype³nienia obowi±zków wynikaj±cych z dostêpu do informacji publicznej, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 o dostêpie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020, poz. 2176 t.j. z pó¼n. zm.); • odbiorcami danych osobowych zawartych w dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a tak¿e po zakoñczeniu niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego w ramach dostêpu do informacji publicznej, z wy³±czeniem danych skutecznie zastrze¿onych jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Zamawiaj±cy zwraca uwagê, ¿e nie wszystkie dane osobowe zawarte w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu mog± zostaæ zastrze¿one. Zakres danych osobowych, które nie mog± podlegaæ zastrze¿eniu okre¶la art. 222 ust. 5
ustawy PZP (nazwy(firmy) oraz adresy Wykonawców). Wszelkie dane osobowe mog± zostaæ ujawnione w³a¶ciwym organom upowa¿nionym do ich przetwarzania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • dane osobowe bêd± przechowywane przez okres przewidziany w art. 78 ustawy PZP, a nastêpnie archiwizowane zgodnie z przepisami prawa. W przypadku, gdy zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków UE, dane bêd± przechowywane przez okres trwa³o¶ci projektu, wynikaj±cy z umowy o dofinansowanie. • obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niepodanie danych uniemo¿liwia prawid³owe z³o¿enie oferty w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (konkretne wymagania w danym postêpowaniu) niepodanie czê¶ci danych uniemo¿liwi równie¿ ocenê z³o¿onych ofert w ramach przyjêtych przez Zamawiaj±cego kryteriów oceny, jak równie¿ weryfikacjê spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w
postêpowaniu; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, jak równie¿ dane osobowe nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO; • wszystkie osoby fizyczne, których dane osobowe s± wymienione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego maj±: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie jej danych narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego przy ul. G³owackiego 26 w Trzebnicy.
W sk³ad zadania wchodziæ bêd± nastêpuj±ce elementy:
a) remont wiê¼by dachowej,
b) przemurowanie kominów ponad powierzchni± dachu,
c) wymiana pokrycia dachowego.
2. Prace powinny byæ realizowane w oparciu o wykonan± przez 'Pawe³ G³owacki Projektowanie Architektury' dokumentacjê projektow±, zawieraj±c± dodatkowo projekt remontu elewacji, które to prace nie wchodz± w zakres prowadzonego postêpowania.

UWAGA 1.!
Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres ni¿ wskazany w Za³±czniku nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. W ramach prowadzonego postêpowania nale¿y wykonaæ wy³±cznie elementy zawarte w dokumentacji projektowej dotycz±ce tylko remontu dachu.
UWAGA 2.!
W budynku, w tym na poddaszu, u¿ytkowane s± lokale mieszkalne. Z tego wzglêdu w trakcie przeprowadzanych robót nale¿y zapewniæ bezpieczeñstwo osób zamieszkuj±cych oraz bezpieczne korzystanie z budynku.
UWAGA 3.!
W trakcie prowadzenia prac, po usuniêciu istniej±cego pokrycia dachu i kominów nale¿y zabezpieczyæ poddasze i ni¿sze kondygnacje przed zalaniem oraz zminimalizowaæ uci±¿liwo¶ci zwi±zane z pracami rozbiórkowymi i sk³adowaniem materia³ów rozbiórkowych.
Wykonywane prace powinny byæ prowadzone pod nadzorem osoby posiadaj±cej uprawnienia do kierowania budow± i robotami budowlanymi, nale¿y za³o¿yæ i prowadziæ dziennik budowy dokumentuj±cy przebieg prac dla potrzeb Inwestora.
3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± zapisy w § 1 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) „£±czna cena ofertowa brutto” – C;
b) „Okres gwarancji” – G.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) zrealizowa³ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zadanie, którego zakres obejmowa³ kompleksow± wymianê dachu lub budowê dachu o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 150 000 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru
lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)wykazu robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
a) wype³nione wyliczenie ceny ofertowej, stanowi±ce za³±cznik nr 1 do oferty. Wyliczenie ceny ofertowej musi zostaæ wype³nione i za³±czone do oferty. Za³±cznik ten stanowi czê¶æ oferty i nie podlega uzupe³nieniu.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 1 niniejszej SWZ, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ,
c) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
d) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (za³±cznik nr 8 do SWZ),
e) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 7 do SWZ),
f) je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3 rozdzia³u IX SWZ, o¶wiadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 9 do SWZ),
g) je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
h) je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w lit. b sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 1 500,00 z³. (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 t.j. z pó¼n. zm.).
3. Wadium w formie pieni±dza wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Trzebnicy, nr 14 9591 0004 2001 0000 4431 0005, w tytule przelewu nale¿y wpisaæ: „WADIUM – ZP.271.26.2024”.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI SWZ.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nastêpuje z chwil± przekazania Zamawiaj±cemu orygina³u gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Wzór gwarancji wadialnej stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
8. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
b) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót w obiekcie, je¿eli za te okoliczno¶ci Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
d) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
e) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
g) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
h) gdy nast±pi wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 lub zwi±zane z dzia³aniami wojennymi prowadzonymi na terytorium Ukrainy lub innego pañstwa na nale¿yte wykonanie umowy,
i) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, tj.. w szczególno¶ci: z powodu wyst±pienia kolizji z robotami innego Wykonawcy, lub gdy wykonanie przez Wykonawcê robót jest zale¿ne od wcze¶niejszego wykonania robót przez innego Wykonawcê, a inny wykonawca nie rozpocz±³ prac w terminie lub prowadzi je w taki sposób, ¿e uniemo¿liwia Wykonawcy prowadzenie robót.
2. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany niniejszej umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
b) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 5 ustawy Prawo Budowlane,
Ca³kowity zakres zmian przekracza maksymaln± ilo¶æ znaków. Wszystkie zmiany umowy opisane zosta³y w par. 14 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-10 11:15

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/985841

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-08

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.