eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaRemont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zapopradzie sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381109894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zapopradzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zapopradzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ded40b15-0438-47bc-bbd4-68e5dff1d88f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja i sport oraz budownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ded40b15-0438-47bc-bbd4-68e5dff1d88f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247150/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny Rozwoju Obszarów Wiejskich - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 Działanie: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428860

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2377302,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa”.
2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
a) Zadanie nr 1: „Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna” obejmuje swoim zakresem w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z wywozem urobku,
- wykonanie stabilizacji podłoża o gr. 35 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa na głębokości 20 cm,
- regulację nowych studni betonowych kanalizacji sanitarnej DN 1000,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 6 cm AC16W – warstwa wiążąca,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm AC11S – warstwa ścieralna,
- formowanie i utwardzenie poboczy,
- dostosowanie zjazdów z drogi do posesji.
Przekrój przez drogę stanowi załącznik nr 10 do SWZ, natomiast PZT stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.
3. Zakres rzeczowy został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9a do SWZ dla zadania nr 1. Przedmiar robót należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontaktowymi, wchodzącymi w skład Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SWZ, w uwagi na ryczałtowy charakter ceny ofertowej stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac należy traktować jako orientacyjne. W złożonej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych, w tym zapoznania się z topografią terenu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
- prowadzenia robót w sposób nie powodujących szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia;
- stosowania technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia, natężenia hałasu;
- zabezpieczenia znaków geodezyjnych a w przypadku ich uszkodzenia niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb geodezyjnych;
- wygrodzenia i zabezpieczenia (w tym oznakowania) robót w okresie trwania oraz utrzymania dostępu do przyległych posesji;
- zwrócenia szczególnej uwagi na uzbrojenie podziemne oraz istniejące urządzenia budowlane oraz infrastrukturę przy wykonywaniu korytowania;
- wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych. Organizacja robót zostanie udostępniona przez Zamawiającego;
- przedstawienia do zatwierdzenia wniosków materiałowych przed rozpoczęciem prac;
- wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji;
- prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
- ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia;
- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców jak za własne działania, uchybienia lub zaniechania;
- wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia;
- przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy;
- z uwagi na trwające prace budowlane polegające na budowie przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz modernizacji infrastruktury drogowej uzgodnienie prowadzenia robót z Wykonawcą prac;
- przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 2014486,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa”.
2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania:
a) Zadanie nr 2: „Remont cząstkowy drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna” obejmuje swoim zakresem w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z wywozem urobku,
- wykonanie podbudowy z kruszywa na głębokości 20 cm,
- regulację nowych studni betonowych kanalizacji sanitarnej DN 1000,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 6 cm AC16W – warstwa wiążąca,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm AC11S – warstwa ścieralna, formowanie i utwardzenie poboczy.
3. Zakres rzeczowy został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9b do SWZ dla zadania nr 2. Przedmiar robót należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontaktowymi, wchodzącymi w skład Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SWZ, w uwagi na ryczałtowy charakter ceny ofertowej stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac należy traktować jako orientacyjne. W złożonej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych, w tym zapoznania się z topografią terenu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
- prowadzenia robót w sposób nie powodujących szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia;
- stosowania technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia, natężenia hałasu;
- zabezpieczenia znaków geodezyjnych a w przypadku ich uszkodzenia niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb geodezyjnych;
- wygrodzenia i zabezpieczenia (w tym oznakowania) robót w okresie trwania oraz utrzymania dostępu do przyległych posesji;
- zwrócenia szczególnej uwagi na uzbrojenie podziemne oraz istniejące urządzenia budowlane oraz infrastrukturę przy wykonywaniu korytowania;
- wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych. Organizacja robót zostanie udostępniona przez Zamawiającego;
- przedstawienia do zatwierdzenia wniosków materiałowych przed rozpoczęciem prac;
- wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji;
- prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
- ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia;
- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców jak za własne działania, uchybienia lub zaniechania;
- wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia;
- przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy;
- z uwagi na trwające prace budowlane polegające na budowie przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz modernizacji infrastruktury drogowej uzgodnienie prowadzenia robót z Wykonawcą prac;
- przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 362816,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1855554,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2169033,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1855554,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342728990

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 55

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1855554,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381823,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480941,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381823,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD sp. z o.o. sp . k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792409718

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381823,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.