Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sal gimnastycznych w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17/2228900
1.5.8.) Numer faksu: 17/2228571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spropczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.spropczyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sal gimnastycznych w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14dcd500-af96-4b2c-ac43-00605e6b32f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067657/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja sal gimnastycznych w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1433113,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 477539,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - modernizacyjne w salach gimnastycznych Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Ropczycach oraz Liceum Ogólnokształcącego im. P. Skargi w Sędziszowie Młp. Zakres prac obejmuje wykonanie modernizacji sal gimnastycznych, zaplecza sal gimnastycznych, magazynków, szatni damskich i męskich zgodnie z dokumentacją projektową na część elektryczną oraz techniczną na pozostały zakres i przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ.2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis części zamówienia:
Część 1 – Modernizacja sali gimnastycznej w Liceum Ogólnokształcącym im. T. Kościuszki w Ropczycach
Zakres robót.
Sala gimnastyczna
- demontaż krat stalowych z okien
- montaż podkonstrukcji do drabinek
- dostawa i montaż drabinek gimnastycznych
- dostawa i montaż naściennych koszy do koszykówki
- dostawa i montaż tablicy wynikowej
- dostawa ławek gimnastycznych
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Zaplecze sali gimnastycznej – magazynek 1
- wymiana parkietu na płytki posadzkowe
- wymiana stolarki drzwiowej
- likwidacja okna pomiędzy magazynami
- demontaż okładzin ściennych oraz sufitu z PCV
- tynkowanie pomieszczenia
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Zaplecze sali gimnastycznej – magazynek 2
- wymiana stolarki drzwiowej
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Szatnia damska przy sali gimnastycznej
- wymiana stolarki drzwiowej
- demontaż okładzin ściennych oraz sufitu z PCV
- wymiana armatury
- wymiana płytek ściennych i podłogowych
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Szatnia męska przy sali gimnastycznej
- wymiana stolarki drzwiowej
- demontaż okładzin ściennych oraz sufitu z PCV
- wymiana armatury
- wymiana płytek ściennych i podłogowych
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 45202,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.1) Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - modernizacyjne w salach gimnastycznych Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Ropczycach oraz Liceum Ogólnokształcącego im. P. Skargi w Sędziszowie Młp. Zakres prac obejmuje wykonanie modernizacji sal gimnastycznych, zaplecza sal gimnastycznych, magazynków, szatni damskich i męskich zgodnie z dokumentacją projektową na część elektryczną oraz techniczną na pozostały zakres i przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis części zamówienia:
Część 2 – Modernizacja sal gimnastycznych w Liceum Ogólnokształcącym im. P. Skargi w Sędziszowie Młp.
Zakres robót.
Sala gimnastyczna
- wymiana mechanizmu uchylania okien w ścianie szczytowej
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Mała sala gimnastyczna
- odgrzybianie ścian
- wymiana parkietu i wykonanie izolacji posadzki
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Magazynek przy małej Sali gimnastycznej
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia LED
Magazyn sprzętu sportowego przy dużej sali gimnastycznej
- wykonanie boksów z siatki na sprzęt sportowy
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Zakres zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i technicznej (załącznik nr 9 do swz) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do siwz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 57780,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260243,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278931,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260243,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287
7.3.3) Ulica: Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260243,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270351,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285298,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270351,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASBUD A. Stasiowski Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181734766
7.3.3) Ulica: Glinik 2a
7.3.4) Miejscowość: Łączki Kucharskie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-106
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ASBUD Andrzej Stasiowski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASBUD A. STASIOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ASBUD A. STASIOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270351,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.