eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceModernizacja sal gimnastycznych w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sal gimnastycznych w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17/2228900

1.5.8.) Numer faksu: 17/2228571

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spropczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.spropczyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sal gimnastycznych w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14dcd500-af96-4b2c-ac43-00605e6b32f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067657/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja sal gimnastycznych w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1433113,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 477539,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - modernizacyjne w salach gimnastycznych Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Ropczycach oraz Liceum Ogólnokształcącego im. P. Skargi w Sędziszowie Młp. Zakres prac obejmuje wykonanie modernizacji sal gimnastycznych, zaplecza sal gimnastycznych, magazynków, szatni damskich i męskich zgodnie z dokumentacją projektową na część elektryczną oraz techniczną na pozostały zakres i przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis części zamówienia:
Część 1 – Modernizacja sali gimnastycznej w Liceum Ogólnokształcącym im. T. Kościuszki w Ropczycach
Zakres robót.
Sala gimnastyczna
- demontaż krat stalowych z okien
- montaż podkonstrukcji do drabinek
- dostawa i montaż drabinek gimnastycznych
- dostawa i montaż naściennych koszy do koszykówki
- dostawa i montaż tablicy wynikowej
- dostawa ławek gimnastycznych
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED

Zaplecze sali gimnastycznej – magazynek 1
- wymiana parkietu na płytki posadzkowe
- wymiana stolarki drzwiowej
- likwidacja okna pomiędzy magazynami
- demontaż okładzin ściennych oraz sufitu z PCV
- tynkowanie pomieszczenia
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED
Zaplecze sali gimnastycznej – magazynek 2
- wymiana stolarki drzwiowej
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED

Szatnia damska przy sali gimnastycznej
- wymiana stolarki drzwiowej
- demontaż okładzin ściennych oraz sufitu z PCV
- wymiana armatury
- wymiana płytek ściennych i podłogowych
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED

Szatnia męska przy sali gimnastycznej
- wymiana stolarki drzwiowej
- demontaż okładzin ściennych oraz sufitu z PCV
- wymiana armatury
- wymiana płytek ściennych i podłogowych
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 45202,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
1) Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - modernizacyjne w salach gimnastycznych Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Ropczycach oraz Liceum Ogólnokształcącego im. P. Skargi w Sędziszowie Młp. Zakres prac obejmuje wykonanie modernizacji sal gimnastycznych, zaplecza sal gimnastycznych, magazynków, szatni damskich i męskich zgodnie z dokumentacją projektową na część elektryczną oraz techniczną na pozostały zakres i przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis części zamówienia:
Część 2 – Modernizacja sal gimnastycznych w Liceum Ogólnokształcącym im. P. Skargi w Sędziszowie Młp.
Zakres robót.
Sala gimnastyczna
- wymiana mechanizmu uchylania okien w ścianie szczytowej
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED

Mała sala gimnastyczna
- odgrzybianie ścian
- wymiana parkietu i wykonanie izolacji posadzki
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED

Magazynek przy małej Sali gimnastycznej
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia LED
Magazyn sprzętu sportowego przy dużej sali gimnastycznej
- wykonanie boksów z siatki na sprzęt sportowy
- malowanie pomieszczenia
- wymiana osprzętu elektrycznego
- wymiana oświetlenia na LED


Zakres zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i technicznej (załącznik nr 9 do swz) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do siwz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 57780,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260243,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278931,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260243,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287

7.3.3) Ulica: Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260243,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270351,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285298,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270351,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASBUD A. Stasiowski Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181734766

7.3.3) Ulica: Glinik 2a

7.3.4) Miejscowość: Łączki Kucharskie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-106

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ASBUD Andrzej Stasiowski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270351,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.