Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00443791/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Janikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523514411
1.5.8.) Numer faksu: +4853513519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janikowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5582cf0-6640-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036210/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443791/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231794,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janikowie
Przedmiotowa działka zlokalizowana jest w Janikowie przy ulicy Miłej. Działka jest w pełni zagospodarowana i budynek wyposażony jest we wszystkie konieczne media. W chwili obecnej budynek podzielony jest funkcjonalnie na dwie części. W części z wejściem od frontu budynku zlokalizowana jest siedziba Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. W drugiej części, z wejściem od strony północnej, znajdują się pomieszczenia wykorzystywane dotychczas na świetlicę integracyjną.
Projekt przewiduje połączenie funkcjonalne obu części budynku wraz z dostosowaniem pomieszczeń do potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. W istniejących pomieszczeniach zostaną wydzielone biura oraz sala odpraw. Zespół toalet zostanie przebudowany z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych. Nowopowstałe pomieszczenia powiązane zostaną funkcjonalnie z pomieszczeniami użytkowanymi obecnie
przez MGOPS i obsługiwane będę przez istniejące wejście główne do budynku.
1.2. Zakres prac:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Roboty renowacyjne
2.1. Renowacja budynku
3. Ściany nowoprojektowane plus sufit
4. Roboty wykończeniowe wewnętrzne
5. Wentylacja budynku
6. Stolarka
7. Wyposażenie budynku
2. Roboty sanitarne:
Etap 1
1. Instalacja c.o.
1.1. Roboty montażowe
1.2. Izolacja termiczna
1.3. Demontaż istniejącej instalacji c.o.
2. Instalacje wod-kan
2.1. Instalacja wodociągowa
2.2. Kanalizacja sanitarna
Etap 2
1. Instalacja c.o.
1.1. Roboty montażowe
1.2. Izolacja termiczna
1.3. Demontaż istniejącej instalacji c.o.
Zakres prac sanitarnych obejmuje cały zakres wskazany w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych oraz Przedmiarach robót etap 1 i 2 (elementy pomocnicze) stanowiących Załączniki do SWZ.
3. Roboty elektryczne:
1. Przebudowa zasilania budynku
2. Zasilanie urządzeń p.poż.
3. Tablica elektryczna T-1
4. Osprzęt elektroinstalacyjny
5. Oprawy oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego
6. Instalacje (oprzewodowanie oświetlenia, siły i gniazd)
7. Połączenia wyrównawcze
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429984,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Waldemar Flak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842012651
7.3.3) Ulica: Rudki 9/2
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części dotyczącej robót sanitarnych oraz elektrycznych firmie na dzień złożenia oferty nie jest znana. Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy stanowi 30% wartości całego zamówienia.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WALDEMAR FLAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WALDEMAR FLAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.