eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaModernizacja infrastruktury oświetleniowej w mieście Ustka



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w mieście Ustka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W USTCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367436569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zim.ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.ustka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c96952b-3ace-4477-adb5-49593ed46411

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w mieście Ustka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c96952b-3ace-4477-adb5-49593ed46411

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009566/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w mieście Ustka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-ZP.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1681367,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ustka polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
2.1. demontaż 1098 szt. istniejących opraw zgodnie z tabelą nr 1 załącznika nr 5 do SWZ – Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – zestawienie opraw do modernizacji. Demontażowi podlegają istniejące oprawy sodowe uliczne w ilości 192 szt., 381 szt. opraw typu parkowego oraz 525 szt. opraw ozdobnych;
2.2. dostawę i montaż 1098 szt. opraw oświetleniowych ulicznych LED wraz ze sterownikami na istniejących słupach w miejsce demontowanych opraw. Parametry dostarczonych opraw muszą być zgodne z wytycznymi programu „Rozświetlamy Polskę” oraz załącznikami nr 5, 6 i 7 do SWZ, a instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania z funkcjonującym systemem sterowania oświetleniem w mieście Ustka, zarządzanym przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej. Oprawy muszą posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i;
2.3. wywóz i utylizacje zdemontowanych opraw w ilości 1098 szt. w wyspecjalizowanej jednostce;
2.4. dostawę i montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: dycja9RP/2023/396/PolskiLad). Tablicę należy wykonać o wymiarach 180x120 cm, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2021 poz. 953 z późn. zm.).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Audyt efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ustka, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ oraz Pomiary fotometryczne dla doboru opraw na modernizowanych ulicach – załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia, w tym również dostarczoną infrastrukturę oświetleniową .
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących usługi demontażu i usługi montażowe opraw i tablicy informacyjnej, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 3 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2085998,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2516037,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2085998,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-KO Rafał Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220473219

7.3.3) Ulica: Nowa

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2085998,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.