Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348157/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: "Przebudowa budynku Łaźni na potrzeby Centrum Porozumienia Jastrzębskiego."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: "Przebudowa budynku Łaźni na potrzeby Centrum Porozumienia Jastrzębskiego."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d61ddae-3108-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026781/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora kontraktu dla zadania Przebudowa Łaźni na potrzeby Centrum Porozumienia Jastrzębskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348157
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.65.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365853,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadań pn.: 1) „Przebudowa budynku Łaźni na potrzeby Centrum Porozumienia Jastrzębskiego” oraz 2) „Budowa parkingu przy ul. Towarowej w Jastrzębiu - Zdroju” objętych jednym pozwoleniem na budowę.
Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należą przede wszystkim czynności związane z prawidłową realizacją, zarządzaniem i rozliczaniem w/w zadania inwestycyjnego. Zapewnienie kontroli nad realizacją robót, zapewnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, koordynowanie prac inspektorów nadzoru, kontrolę zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy technicznej, kontrolę zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji.
- 1) „Przebudowa budynku Łaźni na potrzeby Centrum Porozumienia Jastrzębskiego” jest w trakcie realizacji w ramach odrębnej umowy na roboty budowlane i jest dofinansowane ze środków Programu „Polski Ład”. Stan zaawansowania robót budowlanych wynosi ok 25% całości realizacji. Umowa na realizację przedmiotowego zadania obowiązuje do marca 2024 roku. Całkowita wartość zadania na roboty budowlane wynosi ok 40 000 000,00zł brutto
- 2) „Budowa parkingu przy ul. Towarowej w Jastrzębiu – Zdroju”- w trakcie ogłaszania odrębnego postępowania na realizację robót budowlanych.
(w/w informacje są aktualne na dzień ogłoszenia postępowania)
Za koordynację zadań, za które odpowiada Miasto Jastrzębie-Zdrój, wypełnianie obowiązków sprawozdawczo-rozliczeniowych oraz prowadzenie wszelkich działań dotyczących prawidłowej ich realizacji, z dniem podpisania umowy odpowiadać będzie Inżynier Kontraktu wraz ze swym Zespołem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75276,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565923,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75276,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B. Gwiazda Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271076763
7.3.3) Ulica: Musioła 15
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75276,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Wykonanie miejsc postojowych na os. Złote Łany w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup pojazdu z napędem elektrycznym na potrzeby Straży Miejskiej z Jastrzębia-Zdroju w ramach Inicjatywy Antysmogowej.
- Przebudowa Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa oświetlenia ulic w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Prof. R. Ranoszka
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych - doświetlenie przejścia dla pieszych - Aleja Piłsudskiego w Jastrzębiu - Zdroju
- Przebudowa oświetlenia na os. Zofiówka w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz z infrastrukturą na terenie Zespołu Wczesnej Edukacji nr 1 (SP nr 45) przy ul. Wiczlińskiej 33 w Gdyni, dzielnica Dąbrowa
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II" w podziale na 2 części: Część I - realizacja robót; Część II - nadzór nad realizacją zadania.
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową, nadbudową i rozbudową centralnej części budynku S-1 na terenie AGH - DE-dzp.272-240/24
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.