eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikUtworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Prudniku przy ul. Tkackiej 1



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Prudniku przy ul. Tkackiej 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3

1.4.2.) Miejscowość: Prudnik

1.4.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516134

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00487992

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zestawienie dostarczanego sprzętu i wyposażenia - Załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1) Dla Części 1, 2, 3, 4 - Zestawienie dostarczanego sprzętu i wyposażenia - Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Dla Części 2 Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV - tylko dla poz. A.4. Zestaw komputerowy – stacjonarny, oraz poz. A.5.laptop - Karty katalogowe lub inna dokumentację techniczną oferowanego sprzętu, z której jednoznacznie wynika, że oferowany sprzęt spełnia wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Dla Części 2 Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV - tylko dla poz. A.4. Zestaw komputerowy – stacjonarny, oraz poz. A.5.laptop – Zestawienie parametrów oferowanego sprzętu komputerowego - Załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Zestawienie dostarczanego sprzętu i wyposażenia - Załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1) Dla Części 1, 2, 3, 4 - Zestawienie dostarczanego sprzętu i wyposażenia - Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Dla Części 2 Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV - tylko dla poz. A.4. Zestaw komputerowy – stacjonarny, oraz poz. A.5.laptop - Karty katalogowe lub inna dokumentację techniczną oferowanego sprzętu, z której jednoznacznie wynika, że oferowany sprzęt spełnia wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Dla Części 2 Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV - tylko dla poz. A.4. Zestaw komputerowy – stacjonarny, oraz poz. A.5.laptop – Zestawienie parametrów oferowanego sprzętu komputerowego - Załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Oferta w terminie składania winna zawierać:
1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zestawienie dostarczanego sprzętu i wyposażenia - Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego - Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp – z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - Załącznik nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
Oferta w terminie składania winna zawierać:
1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zestawienie dostarczanego sprzętu i wyposażenia - Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego - Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp – z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - Załącznik nr 4 do SWZ.
6. Dla Części 2 Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV - tylko dla poz. A.4. Zestaw komputerowy – stacjonarny, oraz poz. A.5.laptop - Karty katalogowe lub inna dokumentację techniczną oferowanego sprzętu, z której jednoznacznie wynika, że oferowany sprzęt spełnia wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Dla Części 2 Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV - tylko dla poz. A.4. Zestaw komputerowy – stacjonarny, oraz poz. A.5.laptop – Zestawienie parametrów oferowanego sprzętu komputerowego - Załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiąjący, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie określonym wprost w niniejszej umowie, jak również w poniżej określonych sytuacjach:
1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) uzupełnienia i zmiany załączników do niniejszej umowy;
3) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, w tym zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w sytuacji zmniejszenia bądź cofnięcia Zamawiającemu przyznanego dofinansowania z umowy o dofinansowanie, na realizację przedmiotowej umowy lub zmiany tejże umowy o dofinansowanie;
4) wystąpią lub zostaną ujawnione nieinwentaryzowane sieci lub instalacje;
5) w okresie obowiązywania stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, jeżeli okoliczności związane z wystąpieniem stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego wpływają na należyte wykonanie umowy, Zamawiający może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy,
6) z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia. Pod pojęciem „siły wyższej” należy zrozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć, ani którego strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, występujące po podpisaniu umowy i powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; za „siłę wyższą” Strony uznają również okoliczności wywołane agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczęta w dniu 24 lutego 2022 r., w tym w szczególności przerwanie łańcucha dostaw. Zmiana taka może w szczególności dotyczyć:
a) zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części, odpowiadające długości trwania opóźnienia spowodowanego tymi okolicznościami
b) zmiany sposobu wykonywania dostaw lub usług;
c) zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.

Po zmianie:
1. Zamawiający, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie określonym wprost w niniejszej umowie, jak również w poniżej określonych sytuacjach:
1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) uzupełnienia i zmiany załączników do niniejszej umowy;
3) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, w tym zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w sytuacji zmniejszenia bądź cofnięcia Zamawiającemu przyznanego dofinansowania z umowy o dofinansowanie, na realizację przedmiotowej umowy lub zmiany tejże umowy o dofinansowanie;
4) wystąpią lub zostaną ujawnione nieinwentaryzowane sieci lub instalacje;
5) w okresie obowiązywania stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu klęski żywiołowej, jeżeli okoliczności związane z wystąpieniem stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu klęski żywiołowej wpływają na należyte wykonanie umowy, Zamawiający może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy,
6) z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia. Pod pojęciem „siły wyższej” należy zrozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć, ani którego strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, występujące po podpisaniu umowy i powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; za „siłę wyższą” Strony uznają również okoliczności wywołane agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczęta w dniu 24 lutego 2022 r., w tym w szczególności przerwanie łańcucha dostaw. Zmiana taka może w szczególności dotyczyć:
a) zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części, odpowiadające długości trwania opóźnienia spowodowanego tymi okolicznościami
b) zmiany sposobu wykonywania dostaw lub usług;
c) zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-09-27 09:00

Po zmianie:
2024-10-03 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-09-27 11:00

Po zmianie:
2024-10-03 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-10-26

Po zmianie:
2024-11-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.