Og³oszenie z dnia 2023-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00569406/01 - Wynik z dnia 2023-12-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie kompleksowej us³ugi cateringowej dla Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w P³oskini”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Opiekuñczo-Mieszkalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523817118
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: P³oskinia 70
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 607506336
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@ploskinia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina P³oskinia
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821623710
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: P³oskinia 8
1.11.4.) Miejscowo¶æ: P³oskinia
1.11.5.) Kod pocztowy: 14-526
1.11.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.11.9.) Numer telefonu: 556208600
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie kompleksowej us³ugi cateringowej dla Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w P³oskini”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45edb1d7-8d1c-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00516137
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00514986/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „¦wiadczenie kompleksowej us³ugi cateringowej dla Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w P³oskini”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45edb1d7-8d1c-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikacji za pomoc±: - poczty elektronicznej (sekretariat@ploskinia.eu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e - Zamówienia z uprawnieniami do „Sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych”. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Szczegó³owy opis jest
zawarty w rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego, P³oskinia 70, 14-526 P³oskinia.
2) We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, maj± Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod@jgconsulting.net.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „¦wiadczenie kompleksowej us³ugi cateringowej dla Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w P³oskini” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w ppkt 3) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia; przedmiotem zamówienia jest „¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ US£UGI CATERINGOWEJ DLA CENTRUM OPIEKUÑCZO- MIESZKALNEGO W P£OSKINI”, polegaj±cej na przygotowaniu i dostarczeniu w opakowaniach jednorazowych w okresie 01.01.2024r. – 31.12.2024r. do Centrum Opiekuñczo – Mieszkalnego w P³oskini:
A. 3 294 zestawów ¿ywieniowych w postaci:
- pierwszego ¶niadania
- dwudaniowego obiadu
- kolacji
B. 753 zestawów ¿ywieniowych w postaci:
- dwudaniowego obiadu .
Szczegó³owe informacje o przedmiocie zamówienia zawarte s± w Rozdziale V SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków
55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegó³owo w rozdziale XXV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. nie podlegaj±cy wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, w zakresie której odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia – aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci cateringowej wydane w drodze decyzji, przez w³a¶ciwy organ Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (zatwierdzaj±cej do prowadzenia dzia³alno¶ci gastronomicznej w zakresie
przygotowania potraw w oparciu o surowce, pó³produkty i ¶wiadczenia us³ug cateringowych w³asnym transportem.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli wyka¿e ¿e: bêdzie posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe umo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia tj.,
a) Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ us³ugi, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
- co najmniej 1 zamówienie o podobnej wielko¶ci i z³o¿ono¶ci - us³uga
cateringu o warto¶ci min. 100 000,00 z³
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ us³ugi, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne
dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (za³±cznik nr 6 do SWZ);
• co najmniej 1 zamówienie o podobnej wielko¶ci i z³o¿ono¶ci - us³uga cateringu o warto¶ci min. 100 000,00 z³.
b) Aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci cateringowej wydane w drodze decyzji, przez w³a¶ciwy organ Pañstwowej
Inspekcji Sanitarnej (zatwierdzaj±cej do prowadzenia dzia³alno¶ci gastronomicznej w zakresie przygotowania potraw w oparciu o
surowce, pó³produkty i ¶wiadczenia us³ug cateringowych w³asnym transportem).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Uwaga:
a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów.
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, nie zale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -
za³±cznik nr 5 do SWZ.
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
2) Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania
ofert.
3) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±,
z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 2 stosuje siê.
4) Powy¿sze przepisy stosuje siê odpowiednio do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy
Pzp maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji iInformacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane (tj. nr NIP lub REGON) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) dokument wniesienia wadium - wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcê dokumentu
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ- zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ notariusz);
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy, którzy bêd± wspólnie sk³adaæ Ofertê, dodatkowo musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika, który bêdzie mia³ umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z Ofert±. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych Ofertê. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika powinno:
a) jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
b) wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie;
c) precyzowaæ zakres umocowania;
d) upowa¿niaæ Pe³nomocnika do podejmowania niezbêdnych dzia³añ zwi±zanych z postêpowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynno¶ci prawnych i faktycznych zwi±zanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
e) byæ podpisane przez prawnie pe³nomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± Ofertê, jako potwierdzenie uprawnieñ przekazanych Pe³nomocnikowi.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. Wszelka korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 pkt 1, 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±czniki 4 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale XVI,
Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
7. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie, przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Za³±czniku Nr 8 do SWZ- Projekt umowy, dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Informacje szczegó³owe dotycz±ce zamówienia zawiera SWZ stanowi±ca za³±cznik do niniejszego postêpowania.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga cateringowa - przygotowanie i dostawa wy¿ywienia dla uczestników ¦wietlicy Podwórkowej w 2025 r - 2 edycja
- ¦wiadczenie us³ug przygotowania oraz dowozu posi³ków dla osób przebywaj±cych w Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnym w Radomsku
- Do¿ywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Górowie I³aweckim z podzia³em na dwie lokalizacje tj. przy ul. Sikorskiego 22 oraz przy ul. Szkolnej 4
- Przygotowanie i dostawa posi³ków profilaktycznych dla pracowników fizycznych wraz z obs³ug± bufetu
- Organizacja i przeprowadzenie us³ugi cateringowej podczas imprez organizowanych przez Oddzia³y POSiR w Poznaniu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug ¿ywienia na potrzeby Przedszkola Miejskiego w Górowie I³aweckim
wiêcej: Us³ugi podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.