Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355610/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00365800/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00372209/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00383109/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00592634/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00621231/01 - Wynik z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a419447-2231-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a419447-2231-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPzmn-381-2-40/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 635378,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1: Obuwie profilaktyczne1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
- „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2.1 do SWZ,
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy” – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 86365,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2: Ubrania medyczne robocze1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
- „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2.2 do SWZ,
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy” – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 317813,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3: Ubrania operacyjne1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
- „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2.3 do SWZ,
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy” – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 191500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4: Obuwie operacyjne1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
- „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2.4 do SWZ,
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy” – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 29200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 5: Obuwie do gruntownego sprzątania1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
- „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2.5 do SWZ,
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy” – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80767,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129273,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80767,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Produkcyjna „Świat Dziecka” Janusz Antoni Kowalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Promedyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9482023256
7.3.3) Ulica: Kielecka 76
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80767,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty:
Nr oferty: 3
Nazwa (albo imię i nazwisko) oraz siedziba (lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania) Wykonawców, których oferty zostały otwarte:
GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński Sp. J.
Ignatki 40B, 16-001 Kleosin
Nr oferty: 5
Nazwa (albo imię i nazwisko) oraz siedziba (lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania) Wykonawców, których oferty zostały otwarte:
MIRAFO Sp. z o.o.
ul. Toruńska 10, 93-487 Łódź
Oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty:
Nr oferty: 2
Nazwa (albo imię i nazwisko) oraz siedziba (lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania) Wykonawców, których oferty zostały otwarte:
COLORMED S.C. M. Waliszewska K. Waliszewska
ul. Inowrocławska 12, 88-170 Pakość
Nr oferty: 3
Nazwa (albo imię i nazwisko) oraz siedziba (lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania) Wykonawców, których oferty zostały otwarte:
GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński Sp. J.
Ignatki 40B, 16-001 Kleosin
Nr oferty: 5
Nazwa (albo imię i nazwisko) oraz siedziba (lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania) Wykonawców, których oferty zostały otwarte:
MIRAFO Sp. z o.o.
ul. Toruńska 10, 93-487 Łódź
Oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Dostawy sukcesywne bielizny pościelowej oraz odzieży dla personelu medycznego
- Dostawa obłożeń chirurgicznych, wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny i folii
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.