Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konarzyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 59 833 10 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@konarzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konarzyny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79517667-8525-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003516/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMYWA-NIEM ULIC I DRÓG GMINNYCH ORAZ POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KO-NARZYNY W OKRESIE ZIMA 2024 ROKU.
Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych oraz powiatowych oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Konarzyny od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Wykaz dróg, ulic, chodników oraz parkingów stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych, powiatowych oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Konarzyny z wykorzystaniem następującego sprzętu:
1) Nośnik (6-10 MG) z piaskarką i pługiem jednostronnym (szacunkowo: do 50 godz. pracy piaskarki, do 40 godz. pracy piaskarki z pługiem i do 60 godz. pracy z pługiem) szt. 1
2) Nośnik min. 120 KM z pługiem (szacunkowo do 200 godz. pracy) szt. 1.
Ilość jednostek stanowi wartość szacunkową, określoną na potrzeby ustalenia wartości zamówienia. Rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu uwarunkowana będzie sytuacją pogodową w okresie trwania zamówienia. Łączna kwota zamówienia podstawowego nie przekroczy ceny przedstawionej w ofercie.
USTALANIE SKŁADNIKÓW CENY DLA POSZCZEGÓLNEGO SPRZĘTU:
1) Stawka za godzinę najmu samochodu (nośnika) o ładowności od 6 - 10 Mg, będącego własnością Oferenta przy likwidacji śliskości solarkami, odśnieżanie pługami jednostron-nymi, będącymi własnością Oferenta obejmuje:
• cenę pracy jednostki transportowej, koszt montażu i demontażu solarki, lemiesza,
• koszt mieszanki piasku z solą/ 15 % sól , 85 % piasek 0-2 ; do wyceny należy przyjąć średnie zużycie 3,4 Mg na godzinę pracy piaskarki przy sypaniu miejsc niebezpiecz-nych i obszarów zabudowanych ; przy sypaniu miejsc niebezpiecznych, obszarów za-budowanych i odcinków prostych pulsacyjnie co 100- 150 m Zamawiający będzie stosował współczynnik zwiększający 1,3/
• koszt załadunku mieszanki piasku z solą
• koszt paliwa do solarki,
• obsługa solarki i lemiesza łącznie z obsługą codzienną,
• koszt kabli umożliwiających uruchomienie silnika solarki przy pomocy akumulatora pojazdu,
• koszt dodatkowych świateł drogowych i mijania umieszczonych na nośniku powyżej lemiesza,
• koszt świateł pulsujących, ich zainstalowanie i utrzymanie w gotowości technicznej,
• koszt świateł obrysowych lemiesza, ich zainstalowanie i trzymanie w gotowości tech-nicznej,
• koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowego
2) Stawka za godzinę najmu nośnika przy odśnieżaniu pługiem będącym własnością Ofe-renta zainstalowanym na nośniku min 120 KM (szacunkowo do 200 godz. pracy) obej-muje:
- cenę pracy nośnika z pługiem,
- koszt dodatkowych świateł drogowych i mijania umieszczonych na nośniku powyżej lemiesza,
-koszt świateł pulsujących, ich zainstalowanie i utrzymanie w gotowości technicznej,
-koszt świateł obrysowych lemiesza, ich zainstalowanie i trzymanie w gotowości tech-nicznej,
-obsługę lemiesza łącznie z obsługą codzienną,
-koszt dojazdu jednostki transportowej do miejsca odśnieżania,
-koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowego
Szczegółowy opis przedmiotu - zakres prac został określony w niniejszej specyfikacji oraz załącznikach do niej, w szczególności, w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu pn.: „Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku” ogłoszonego w BZP pod numerem: 2023/BZP 00500552/01 z dnia 2023-11-17 do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 27.11.2023 do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta od następującego Wykonawcy:1) MARKOP Adrian Dziendziela, Kłodawa 60, 89-632 Brusy, kwota brutto: 231.120,00 zł
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 190.000,00 zł brutto.
Wobec tego, że ceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231120,00 PLN
INNE PRZETARGI KONARZYNY
więcej: przetargi KONARZYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.