Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468121/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00470792/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002680460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825658259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.chelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d7b6b2-708f-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007154/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie Usługi przygotowywania posiłków Usługi dostarczania posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468121/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.WPŚ.3410-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171048,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, w tym: przy ul. Wojsławicka 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 8, prognozowana liczba posiłków – 1504; przy ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 8, prognozowana liczba posiłków – 1504. Łączna przewidywana dzienna ilość uczniów – 16. Prognozowana łączna liczba posiłków – 3008.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 36096,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej w Chełmie, w tym: przy ul. Wojsławicka 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 2, prognozowana liczba posiłków – 376; ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 3, prognozowana liczba posiłków – 564. Łączna przewidywana dzienna ilość uczniów – 5. Prognozowana łączna liczba posiłków – 940.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Chełmie, w tym: przy ul. Wojsławicka 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 2, prognozowana liczba posiłków – 376; ul. Partyzantów 27a - przewidywana dzienna ilość uczniów – 3, prognozowana liczba posiłków – 564. Łączna przewidywana dzienna ilość uczniów – 5. Prognozowana łączna liczba posiłków – 940.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11280,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznego Specjalnego Liceum w Chełmie, w tym: przy ul. Wojsławicka 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 5, prognozowana liczba posiłków – 940.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11280,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju dla dzieci, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Językowego Przedszkola Integracyjnego „W Kasztanowym Parku” w Chełmie, w tym: przy ul. Lubelskiej 4 - przewidywana dzienna ilość uczniów – 10, prognozowana liczba posiłków – 2280; przy ul. I Pułku Szwoleżerów 17B - przewidywana dzienna ilość uczniów – 10, prognozowana liczba posiłków – 2280. Łączna przewidywana dzienna ilość uczniów – 20. Prognozowana łączna liczba posiłków– 4560.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 36480,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Razem” w Chełmie przy ul. Reja 54. Przewidywana dzienna ilość uczniów – 23. Prognozowana liczba posiłków – 4324.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 43240,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju dla dzieci, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi „Razem” w Chełmie przy ul. Botanicznej 16. Przewidywana dzienna ilość dzieci – 5. Prognozowana liczba posiłków – 1140.4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10260,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - zapewnienie jednego gorącego posiłku wydawanego w porze obiadowej składającego się z dwóch dań i napoju w dniach nauki dla uczniów, objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie uczęszczającym do Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych „ARKA” w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 8A. Przewidywana dzienna ilość uczniów – 12. Prognozowana liczba posiłków – 2256.Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 24816,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36096,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36096,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36096,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA Sp. z o.o., Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok.U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36096,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok.U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok.U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA Sp. z o.o., Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok.U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632161332
7.3.3) Ulica: Al. Kompozytorów Polskich 5 lok.U5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-848
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczną Szkoła Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi „Razem”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632302703
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 54
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedszkolem Niepublicznym z Oddziałami Integracyjnymi „Razem”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632302703
7.3.3) Ulica: ul. Botaniczna 16
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ PRZEDSZKOLNO - SZKOLNY JOANNA GĘBAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTIVE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632423016
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 2/25
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Wydziału Infrastruktury- olej napędowy
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2025 r.
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- Dostawa przedmiotów umundurowania i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
- Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.- którym przyznano pomoc w formie dożywiania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.