Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426080/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli wraz z opiekunem w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618977174
1.5.8.) Numer faksu: 618977124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli wraz z opiekunem w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04465931-c79f-4e68-9c96-c4f13ad19ec2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026684/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli wraz z opiekunem w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024.NB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 637333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3.1. Zadanie nr 1. Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska wraz z opiekunem w roku szkolnym 2024/2025: Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 131 km (łącznie rano i po południu), ok. 25 152 km w okresie roku szkolnego. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci, zmiany placówki oświatowej lub miejsca zamieszkania dziecka.
Planowana liczba uczniów do przewozu to 20 osób. Liczba ta może ulec zmianie do +-20% (w przypadku zgłoszenia do dowozu nowego ucznia lub rezygnacji z dowozu).
Przewidywana liczba autobusów: 1
Przejazdy uczniów należy zapewnić we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 232888,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3.2. Zadanie nr 2. Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół poza terenem Miasta i Gminy Pobiedziska wraz z opiekunem w roku szkolnym 2024/2025: Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 350 km (łącznie rano i po południu), ok. 67 200 km w okresie roku szkolnego. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci, zmiany ośrodka/placówki oświatowej lub miejsca zamieszkania dziecka.
Planowana liczba uczniów do przewozu to 16 osób. Liczba ta może ulec zmianie do +-30% (w przypadku zgłoszenia do dowozu nowego ucznia lub rezygnacji z dowozu).
Przewidywana liczba autobusów: 2.
Przejazdy uczniów należy zapewnić we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 404444,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173548,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231901,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173548,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Bartosz Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661951983
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 16B
7.3.4) Miejscowość: Skoki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-085
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo - Handlowa Bartosz Marciniak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Handlowa Bartosz Marciniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173548,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "SOBIS BUS" PAWEŁ SOBCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821413623
7.3.3) Ulica: ul. Trzemeszeńska 8A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-038
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334656,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- ""Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Pobiedziskach"
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Pobiedziska, w roku 2025"
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego.
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Specjalistycznym im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi"
- USŁUGA TRANSPORTU PREPARATÓW KRWIOPOCHODNYCH
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.