Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141541/01 - Wynik z dnia 2023-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów, 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 621-35-66
1.5.8.) Numer faksu: (14) 621-35-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretzsb@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsb.tarnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e176d40-7f9e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045536/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
SPR Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a4a3d4b2-e91f-48db-a479-e055d1958e043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal lub sekretzsb@umt.tarnow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie za art. 61 ust. 1 pzp komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, gdzie:
-środki komunikacji elektronicznej, należy przez to rozumieć środki określone w Rozporzą-dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020 poz. 2452).
2. Składanie ofert w niniejszym postępowaniu wraz z wymaganymi do oferty załącznikami, następuje wyłącznie poprzez miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/ na skojarzony z nim ePuap Zamawiającego. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regula-minie korzystania z systemu miniPortal oraz Regulaminie Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty oraz formularza ko-munikacji na miniportalu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania do-kumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedy-kowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wykonawca powinien zapoznać się z instrukcją użytkowania udostępnianą na miniPortalu.
3. Składane pliki oferty należy najpierw podpisać cyfrowo kwalifikowanym podpisem elektro-nicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód), potem zaszyfrować na miniPortalu a następnie złożyć poprzez miniPortal na warunkach jak w pkt. 2 powyżej.
4. W przypadku podpisywania plików podpisem zaufanym, należy się zapoznać z instrukcją zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/podpisz-dowolny-dokument-wykorzystaj-do-tego-profil-zaufany. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do podpisu osobistego (w e-dowodzie), który wynosi max 5 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie reprezentowany przez Dyrektora Szkoły Ludwika Chruściela; siedziba: ul. Legionów 15, 33-100 Tarnów,
2) administrator wyznaczył inspektora danych osobowych z którym można się kontaktować pod adresem: iod-zsb@zsb.tarnow.pl ,
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSB/3/PN/2022/BCK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1. Kurs spawania metodą TIG 141 FWFM1
Liczebność grupy szkoleniowej : 12 uczniów
Liczba godzin: teoria 23 godz. + praktyka 80 godz. = 103 godz.
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie
Uczestnicy kursów powinni uzyskać kwalifikacje rozumiane jako wynik walidacji i certyfikacji przeprowadzonych przez Organy uprawnione do wydania dokumentów potwierdzających kwalifikacje na podstawie obowiązujących przepisów prawa (cena oferty powinna zawierać koszt egzaminu i certyfikacji)
1) Zamówienie polega na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych z branży budowlanej wraz z certyfikacją kwalifikacji i/lub potwierdzeniem nabytych uprawnień dla uczestników projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie"
2) Celem kursów/szkoleń jest uzyskanie przez ich uczestników, kwalifikacji i uprawnień do wykonywania zawodu/czynności będących przedmiotem kursu, w ramach obowiązujących przepisów prawa. Egzaminy zewnętrzne (nadające uprawnienia) powinny być przeprowadzana przez podmioty/ komisje do tego uprawnione. Ich wybór, organizacja oraz poniesienie kosztów egzaminów należy do Wykonawcy.
3) Kursy powinny być przeprowadzone w Tarnowie, a ich lokalizacja pozostaje w gestii Wykonawcy. Sale szkoleniowe i inne miejsca prowadzenia zajęć po winny być wyposażone w niezbędną infrastrukturę socjalną (szatnie, sanitariaty, miejsca spożywania posiłków) oraz spełniać wymogi przepisów BHP. Jeżeli specyfika i warunki techniczne kursu tego wymagają, zajęcia mogą odbywać się poza Tarnowem, wtedy Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpiecznego przewozu uczestników z siedziby Zamawiającego na miejsce zajęć i z powrotem, przy czym łączny czas przewozu w obie strony nie może przekroczyć 2 godzin.
4) W przypadku realizacji przez Wykonawcę więcej niż jednej części zamówienia zajęcia w różnych grupach zajęciowych/szkoleniowych mogą być przeprowadzane w tym samym czasie jeśli ich uczestnikiem nie będzie ta sama osoba. Potencjalni uczestnicy kursów/ szkoleń mogą korzystać z więcej niż jednej formy wsparcia (kursu, szkolenia) w związku z tym należy im zapewnić możliwość udziału w każdych zajęciach. Kwestia ta uzgadniana będzie na etapie wspólnego opracowywania harmonogramów poszczególnych zajęć.
5) Zamawiający nie wymaga organizacji cateringu dla uczestników kursów/ szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
14. Prawo opcji : Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości uczestników poszczególnych kursów mają charakter maksymalny. Zamawiający przewiduje dla siebie możliwość skorzystania w ramach umowy z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu ilości uczestników kursów maksymalnie o 20 % w stosunku do ilości uczestników Projektu pierwotnie wskazanej w sytuacji mniejszej liczby zgłoszeń osób chętnych do uczestnictwa w szkoleniu od podanego w §2 umowy. Zmniejszenie ilości uczestników w części objętej prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilości uczestników w części objętej prawem opcji ma wpływ na odpowiednie obniżenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 60%
Doświadczenie kadry dydaktycznej 40%
1) Kryterium: Cena
Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru:
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena ofertowa brutto -wynosi 60 pkt.
C = Cmin/Co x 60
2) KRYTERIUM: Doświadczenie kadry dydaktycznej
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe kadry prowadzącej szkolenie wg wzoru:
D= Dśr./Dśr. max x 40
gdzie:
D – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,
Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktyczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2. Kurs koparko-ładowarki z uprawnieniami
Liczebność grupy szkoleniowej: 15 uczniów
Liczba godzin: teoria 52 godz. + praktyka 82 godz. = 134 godz.
1) Zamówienie polega na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych z branży budowlanej wraz z certyfikacją kwalifikacji i/lub potwierdzeniem nabytych uprawnień dla uczestników projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie"
2) Celem kursów/szkoleń jest uzyskanie przez ich uczestników, kwalifikacji i uprawnień do wykonywania zawodu/ czynności będących przedmiotem kursu, w ramach obowiązujących przepisów prawa. Egzaminy zewnętrzne (nadające uprawnienia) powinny być przeprowadzana przez podmioty/ komisje do tego uprawnione. Ich wybór, organizacja oraz poniesienie kosztów egzaminów należy do Wykonawcy.
3) Kursy powinny być przeprowadzone w Tarnowie, a ich lokalizacja pozostaje w gestii Wykonawcy. Sale szkoleniowe i inne miejsca prowadzenia zajęć po winny być wyposażone w niezbędną infrastrukturę socjalną (szatnie, sanitariaty, miejsca spożywania posiłków) oraz spełniać wymogi przepisów BHP. Jeżeli specyfika i warunki techniczne kursu tego wymagają, zajęcia mogą odbywać się poza Tarnowem, wtedy Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpiecznego przewozu uczestników z siedziby Zamawiającego na miejsce zajęć i z powrotem, przy czym łączny czas przewozu w obie strony nie może przekroczyć 2 godzin.
4) W przypadku realizacji przez Wykonawcę więcej niż jednej części zamówienia zajęcia w różnych grupach zajęciowych/szkoleniowych mogą być przeprowadzane w tym samym czasie jeśli ich uczestnikiem nie będzie ta sama osoba. Potencjalni uczestnicy kursów/ szkoleń mogą korzystać z więcej niż jednej formy wsparcia (kursu, szkolenia) w związku z tym należy im zapewnić możliwość udziału w każdych zajęciach. Kwestia ta uzgadniana będzie na etapie wspólnego opracowywania harmonogramów poszczególnych zajęć.
5) Zamawiający nie wymaga organizacji cateringu dla uczestników kursów/ szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
14. Prawo opcji : Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości uczestników poszczególnych kursów mają charakter maksymalny. Zamawiający przewiduje dla siebie możliwość skorzystania w ramach umowy z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu ilości uczestników kursów maksymalnie o 20 % w stosunku do ilości uczestników Projektu pierwotnie wskazanej w sytuacji mniejszej liczby zgłoszeń osób chętnych do uczestnictwa w szkoleniu od podanego w §2 umowy. Zmniejszenie ilości uczestników w części objętej prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilości uczestników w części objętej prawem opcji ma wpływ na odpowiednie obniżenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 60%
Doświadczenie kadry dydaktycznej 40%
1) Kryterium: Cena
Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru:
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena ofertowa brutto -wynosi 60 pkt.
C = Cmin/Co x 60
2) KRYTERIUM: Doświadczenie kadry dydaktycznej
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe kadry prowadzącej szkolenie wg wzoru:
D= Dśr./Dśr. max x 40
gdzie:
D – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,
Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktyczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3. Kurs montaż rusztowań z uprawnieniami
Liczebność grupy szkoleniowej: 18 uczniów
Liczba godzin: teoria 40 godz. + praktyka 40 godz. = 80 godz.
1) Zamówienie polega na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych z branży budowlanej wraz z certyfikacją kwalifikacji i/lub potwierdzeniem nabytych uprawnień dla uczestników projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie"
2) Celem kursów/szkoleń jest uzyskanie przez ich uczestników, kwalifikacji i uprawnień do wykonywania zawodu/ czynności będących przedmiotem kursu, w ramach obowiązujących przepisów prawa. Egzaminy zewnętrzne (nadające uprawnienia) powinny być przeprowadzana przez podmioty/ komisje do tego uprawnione. Ich wybór, organizacja oraz poniesienie kosztów egzaminów należy do Wykonawcy.
3) Kursy powinny być przeprowadzone w Tarnowie, a ich lokalizacja pozostaje w gestii Wykonawcy. Sale szkoleniowe i inne miejsca prowadzenia zajęć po winny być wyposażone w niezbędną infrastrukturę socjalną (szatnie, sanitariaty, miejsca spożywania posiłków) oraz spełniać wymogi przepisów BHP. Jeżeli specyfika i warunki techniczne kursu tego wymagają, zajęcia mogą odbywać się poza Tarnowem, wtedy Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpiecznego przewozu uczestników z siedziby Zamawiającego na miejsce zajęć i z powrotem, przy czym łączny czas przewozu w obie strony nie może przekroczyć 2 godzin.
4) W przypadku realizacji przez Wykonawcę więcej niż jednej części zamówienia zajęcia w różnych grupach zajęciowych/szkoleniowych mogą być przeprowadzane w tym samym czasie jeśli ich uczestnikiem nie będzie ta sama osoba. Potencjalni uczestnicy kursów/ szkoleń mogą korzystać z więcej niż jednej formy wsparcia (kursu, szkolenia) w związku z tym należy im zapewnić możliwość udziału w każdych zajęciach. Kwestia ta uzgadniana będzie na etapie wspólnego opracowywania harmonogramów poszczególnych zajęć.
5) Zamawiający nie wymaga organizacji cateringu dla uczestników kursów/ szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
14. Prawo opcji : Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości uczestników poszczególnych kursów mają charakter maksymalny. Zamawiający przewiduje dla siebie możliwość skorzystania w ramach umowy z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu ilości uczestników kursów maksymalnie o 20 % w stosunku do ilości uczestników Projektu pierwotnie wskazanej w sytuacji mniejszej liczby zgłoszeń osób chętnych do uczestnictwa w szkoleniu od podanego w §2 umowy. Zmniejszenie ilości uczestników w części objętej prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilości uczestników w części objętej prawem opcji ma wpływ na odpowiednie obniżenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 60%
Doświadczenie kadry dydaktycznej 40%
1) Kryterium: Cena
Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru:
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena ofertowa brutto -wynosi 60 pkt.
C = Cmin/Co x 60
2) KRYTERIUM: Doświadczenie kadry dydaktycznej
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe kadry prowadzącej szkolenie wg wzoru:
D= Dśr./Dśr. max x 40
gdzie:
D – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,
Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktyczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4. Kurs operatora wózków jezdniowych
Liczebność grupy szkoleniowej: 24 uczniów
Liczba godzin teoria 28 godz. + praktyka10 godz. = 38 godz.
1) Zamówienie polega na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych z branży budowlanej wraz z certyfikacją kwalifikacji i/lub potwierdzeniem nabytych uprawnień dla uczestników projektu „Budowlane Centrum Kompetencji w Zespole Szkół Budowlanych w Tarnowie"
2) Celem kursów/szkoleń jest uzyskanie przez ich uczestników, kwalifikacji i uprawnień do wykonywania zawodu/ czynności będących przedmiotem kursu, w ramach obowiązujących przepisów prawa. Egzaminy zewnętrzne (nadające uprawnienia) powinny być przeprowadzana przez podmioty/ komisje do tego uprawnione. Ich wybór, organizacja oraz poniesienie kosztów egzaminów należy do Wykonawcy.
3) Kursy powinny być przeprowadzone w Tarnowie, a ich lokalizacja pozostaje w gestii Wykonawcy. Sale szkoleniowe i inne miejsca prowadzenia zajęć po winny być wyposażone w niezbędną infrastrukturę socjalną (szatnie, sanitariaty, miejsca spożywania posiłków) oraz spełniać wymogi przepisów BHP. Jeżeli specyfika i warunki techniczne kursu tego wymagają, zajęcia mogą odbywać się poza Tarnowem, wtedy Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpiecznego przewozu uczestników z siedziby Zamawiającego na miejsce zajęć i z powrotem, przy czym łączny czas przewozu w obie strony nie może przekroczyć 2 godzin.
4) W przypadku realizacji przez Wykonawcę więcej niż jednej części zamówienia zajęcia w różnych grupach zajęciowych/szkoleniowych mogą być przeprowadzane w tym samym czasie jeśli ich uczestnikiem nie będzie ta sama osoba. Potencjalni uczestnicy kursów/ szkoleń mogą korzystać z więcej niż jednej formy wsparcia (kursu, szkolenia) w związku z tym należy im zapewnić możliwość udziału w każdych zajęciach. Kwestia ta uzgadniana będzie na etapie wspólnego opracowywania harmonogramów poszczególnych zajęć.
5) Zamawiający nie wymaga organizacji cateringu dla uczestników kursów/ szkoleń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
14. Prawo opcji : Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości uczestników poszczególnych kursów mają charakter maksymalny. Zamawiający przewiduje dla siebie możliwość skorzystania w ramach umowy z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu ilości uczestników kursów maksymalnie o 20 % w stosunku do ilości uczestników Projektu pierwotnie wskazanej w sytuacji mniejszej liczby zgłoszeń osób chętnych do uczestnictwa w szkoleniu od podanego w §2 umowy. Zmniejszenie ilości uczestników w części objętej prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilości uczestników w części objętej prawem opcji ma wpływ na odpowiednie obniżenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 60%
Doświadczenie kadry dydaktycznej 40%
1) Kryterium: Cena
Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części zamówienia, na którą składana jest oferta, pozostałe oferty w tej części zamówienia uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru:
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena ofertowa brutto -wynosi 60 pkt.
C = Cmin/Co x 60
2) KRYTERIUM: Doświadczenie kadry dydaktycznej
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe kadry prowadzącej szkolenie wg wzoru:
D= Dśr./Dśr. max x 40
gdzie:
D – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Dśr. – uśrednione wagowo doświadczenie kadry dydaktycznej badanej oferty,
Dśr.max – największe uśrednione wagowo doświadczenie spośród ofert złożonych w przetargu i nie podlegających odrzuceniu.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w w/w kryterium wynosi 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kadry dydaktyczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, (związane z posiadaniem przez Wykonawcę odpowiedniego wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego w kraju, w któ-rym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, (związane z udowodnieniem posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do działalności regulowanej, posiadania statusu członka danej organizacji itp.) :
Wykonawca powinien posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia szkoleń i/lub ich certyfikacji w odniesieniu do części zamówienia, na którą składana jest oferta. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do odpowiedniego Rejestru uprawniający do wykonywania działalności w zakresie danego kursu/szkolenia.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej, (dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego) :
W odniesieniu do części nr 1 do 4 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia i kwalifikacje, do prowadzenia szkolenia w zakresie tej części zamówienia, na którą składana jest oferta,
- osoba ta przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności lub jej aktywności zawodowej jest krótszy –w tym okresie, łącznie co najmniej 50 godzin zajęć z zakresu tematycznego tej części zamówienia, na którą składana jest oferta, w których, w każdym brało udział co najmniej 5 osób.
Wykazanie spełnienia warunku udziału w podstępowaniu należy wykazać odrębnie dla każdej części, na którą składana jest oferta.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie wymagane (art. 273 pzp).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wyko-nania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz in-formacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru określonego Załącznikiem nr 6 do SWZ.
Na wykazie należy wykazać doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń, w ilości godzin faktycznie przeprowadzonych przez w/w osoby, w wymienionych szkoleniach i zgodnych z liczbą godzin podaną w ofercie. Wykaz powinien także zawierać numery posiadanych uprawnień.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wzór dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji i/lub uprawnień.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wzór dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji i/lub uprawnień.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. pzp, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wstępne oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp tj. o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków zamówienia składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – według Załącznika nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w okolicznościach jak poniżej:1) W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
2) W przypadku zmiany Podwykonawcy.
3) W przypadku zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu; zmiana może nastąpić na taki podmiot, który wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym.
5) W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6) W przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy Strony uwzględniają wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług, poprzez zastosowanie do obliczenia ceny brutto nowej stawki tego podatku,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w wysokości uwzględniającej tą zmianę. Sposób dokonania zmiany reguluje projekt umowy.
7) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności, gdy ze względu na wy-stąpienie siły wyższej, nie było możliwe wykonanie umowy w terminie przewidzianym w SWZ.
8) Zmiany w innych przypadkach opisanych w projekcie umowy, lub w prawie zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-05 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a4a3d4b2-e91f-48db-a479-e055d1958e04
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-03
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.