eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcBudowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzêdu Miejskiego



Og³oszenie z dnia 2022-12-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzêdu Miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48(24)2758654

1.5.8.) Numer faksu: +48(24)2758633

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzêdu Miejskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02871928-64c0-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00516366

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030669/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzêdu Miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00439086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.19.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 111166,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzêdu Miejskiego”.
2. Szczegó³owo przedmiot zamówienia opisuj± nastêpuj±ce dokumenty:
a) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy na budowê instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzêdu Miejskiego w Sierpcu, obejmuj±cy zaprojektowanie, dostawê, monta¿ i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj”;
b) Za³±cznik nr 8- dokumentacja fotograficzna do Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego jak powy¿ej.
3. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca siê kierowanie dodatkowo:
a) wynikami szczegó³owych wizji terenowych i inwentaryzacji w³asnych;
b) wynikami badañ i pomiarów w³asnych;
c) wynikami opracowañ w³asnych.
4. Termin gwarancji:
a) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady;
b) okres udzielonej gwarancji jako¶ci bêdzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca bêdzie móg³ zaoferowaæ gwarancjê w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat.
5. Uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady przys³uguj± Zamawiaj±cemu przez okres 5 (piêciu) lat.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w zwi±zku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 robotnika budowlanego.
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci Zamawiaj±cy uprawniony jest do:
a) ¿±dania o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zwi±zku z realizacj± zamówienia, okre¶laj±cego liczbê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, rodzaje umów o pracê i wymiary etatów;
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
8. Z tytu³u niespe³nienia ¿±dania okre¶lonego w ust. 7 lit. a, Zamawiaj±cy naliczy kary umowne, okre¶lone w § 7 ust. 1 pkt 9 Projektu Umowy.
9. Zamawiaj±cy wymaga, aby wynagrodzenie za pracê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê nie by³o ni¿sze od obowi±zuj±cej wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
10. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowi±zani s± do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
11. Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu wraz z podpisaniem umowy kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± szczegó³ow±, o warto¶ci zgodnej ze z³o¿on± ofert±.
12. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporz±dzony z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 108240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 147354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZERS Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741805209

7.3.3) Ulica: Skowronkowa 5

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kominy

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.