Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384327/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Hali Sportowo-Widowiskowej przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Łebie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510
1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Hali Sportowo-Widowiskowej przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Łebie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd0edd3-da26-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032975/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja Hali Sportowo - widowiskowej przy Szkole Podstawowej w Łebie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2024.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Hali Sportowo-Widowiskowej przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Łebie wraz z zakupem wyposażenia.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie niniejszą SWZ oraz Załącznikiem nr 8 do SWZ, na który składa się :
2.1. dokumentacja projektowa pt. „Przebudowa hali sportowej”,
2.2. opracowanie pt. „ Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Łebie”,
opracowania wykonane zostały przez Szpilewicz Architekci Maciej Szpilewicz, Al. Wolności 44/2, 84-300 Lębork
2.3. wykaz wyposażenia
2.4. projekt akustyczny
2.5. trasa kanalizacji kablowej
2.6. opracowanie pt.: "Wymiana pokrycia dachowego budynku siłowni przy hali sportowej w Łebie"
3. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
3.1. wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie hali sportowej;
3.2. odtworzenie z nowych elementów zakresu objętego projektem akustycznym obiektu hali sportowej;
3.3. wykonanie remontu części elewacji budynku Szkoły;
3.4. wymiana pokrycia dachu budynku siłowni przy hali sportowej
3.5. wykonanie odcinka kanalizacji kablowej oraz ze światłowodem;
3.6. dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia zgodnie z wykazem;
3.7. wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, bądź
zaświadczenia o zakończeniu budowy wydane przez właściwy terenowo organ Nadzoru
Budowlanego;
4. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w niniejszej SWZ, dokumentach
o których mowa w pkt. 2, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 8 SWZ. W/w dokumenty obejmują całość zadania inwestycyjnego.
5. Zakres prac objętych opracowaniem „Remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Łebie” należy rozpatrywać z wyłączeniem zakresu parterowej bryły budynku oraz przylegających do niej schodów, widocznych na Wizualizacji nr 7A.
6. Wykonawca w ramach zadania dokona wymiany okładzin schodów zewnętrznych oraz
balustrady zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 8
7. Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek wykonanie odcinka kanalizacji kablowej (trasa koncepcyjna kanalizacji kablowej zgodna ze szkicem zawartym w załączniku nr 8) wraz z połączeniem szafy RACK realizowanej w ramach zadania (pom. 0.07) z istniejącą serwerownią w budynku szkoły.
8. Wykonawca ma obowiązek wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych zgodnych
z wytycznymi programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
9. Roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym i sposób prowadzenia prac musi umożliwiać normalne funkcjonowanie szkoły w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników szkoły, uczniów i innych osób znajdujących się na terenie szkoły na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające
z prowadzonych robót.
10. Roboty wymagające czasowego odłączenia ciepła, prądu i wody muszą być zorganizowane poza godzinami pracy szkoły, od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 do 19:00, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o konieczności wykonania takich prac, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem i po uzyskaniu jego zgody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432110-8 - Kładzenie podłóg
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45442100-8 - Roboty malarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8490000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13406998,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11928540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El-Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368139810
7.3.3) Ulica: Staromiejska
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcom zostaną zlecone następujące roboty: przebudowa pomieszczeń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11928540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie schroniska dla bezdomnych zwierząt
- "Remont pomieszczeń budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hrubieszowie w celu podniesienia gotowości operacyjno-bojowej jednostki."
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Roboty budowlano-remontowe i renowacyjne internatu żeńskiego zw. "dużym" stanowiącego własność Skarbu Państwa i znajdującego się w Leśnej Podlaskiej na działce nr 16/21
więcej: Farby i okładziny ścienne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.