eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzodkowoDostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w gminie Przodkowo w ramach projektu " Wyższa jakość edukacji przedszkolnej w OWP Przodkowo"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w gminie Przodkowo w ramach projektu „ Wyższa jakość edukacji przedszkolnej w OWP Przodkowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZODKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kartuska 21

1.5.2.) Miejscowość: Przodkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-304

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.warkusz@przodkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przodkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w gminie Przodkowo w ramach projektu „ Wyższa jakość edukacji przedszkolnej w OWP Przodkowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd9b9930-759a-4067-bebf-2b8266e7cbfd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016637/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Działanie 5.7. Wyższa jakość edukacji przedszkolnej w OWP Przodkowo - zakup wyposażenia na zajecia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działania 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027) „Wyższa jakość edukacji przedszkolnej w OWP Przodkowo” Nr projektu: FEPM.05.07-IZ.00-0016/23-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/987597

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/987597

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XII i XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie gabinetu terapeutycznego w OWP Przodkowo

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
CZĘŚĆ 1
1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60pkt);
2) Okres gwarancji (OG) – waga kryterium 40% (40pkt).
1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
A. Cena (C) – waga 60% (60 pkt)
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
B. Kryterium „Okres gwarancji” w miesiącach:
a) znaczenie kryterium - 40% (40 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji”:

LOG = (OG / OGmax) x 40 pkt

gdzie:
LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty
OG - okres gwarancji w ofercie ocenianej
OGmax - okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji
Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych.
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy i dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym, zamawiający przyjmie do oceny minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 40 pkt.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie sali w OWP Przodkowo

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60pkt);
2) Termin realizacji (T) – waga kryterium 30% (30pkt).
3) Okres gwarancji (OG) – waga kryterium 10% (10pkt)
1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
A. Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
B. Kryterium ,,Termin realizacji’’ (T) zadania:
a) znaczenie kryterium - 30% (30 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin realizacji zamówienia.”:
Kryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie terminu (liczy się dni wykonania zamówienia licząc od dnia podpisania umowy) podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie krótszym niż 10 dni i nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca określi „Termin realizacji” powyżej 30 dni, Zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. Jeżeli Wykonawca jako „Termin realizacji” określi poniżej 10 dni, Zamawiający do oceny przyjmie punktację maksymalną 30 pkt.
Maksymalna ilość punktów w niniejszym kryterium jaką można uzyskać: 30.
Punkty przydzielone będą według tabeli:
Okres, w którym Wykonawca wykona przedmiot zamówienia Punkty
10 dni 30 pkt
15 dni 23 pkt
20 dni 15 pkt
25 dni 8 pkt
30 dni 0

c. Kryterium „Okres gwarancji” w miesiącach:
a) znaczenie kryterium - 10% (10 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji”:

LOG = (OG / OGmax) x 10 pkt

gdzie:
LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty
OG - okres gwarancji w ofercie ocenianej
OGmax - okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji
Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych.
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy i dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym, zamawiający przyjmie do oceny minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 10 pkt.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie do zajęć

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60pkt);
2) Termin realizacji (T) – waga kryterium 30% (30pkt).
3) Okres gwarancji (OG) – waga kryterium 10% (10pkt)
1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
A. Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
B. Kryterium ,,Termin realizacji’’ (T) zadania:
a) znaczenie kryterium - 30% (30 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin realizacji zamówienia.”:
Kryterium termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie terminu (liczy się dni wykonania zamówienia licząc od dnia podpisania umowy) podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie krótszym niż 10 dni i nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca określi „Termin realizacji” powyżej 30 dni, Zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. Jeżeli Wykonawca jako „Termin realizacji” określi poniżej 10 dni, Zamawiający do oceny przyjmie punktację maksymalną 30 pkt.
Maksymalna ilość punktów w niniejszym kryterium jaką można uzyskać: 30.
Punkty przydzielone będą według tabeli:
Okres, w którym Wykonawca wykona przedmiot zamówienia Punkty
10 dni 30 pkt
15 dni 23 pkt
20 dni 15 pkt
25 dni 8 pkt
30 dni 0

c. Kryterium „Okres gwarancji” w miesiącach:
a) znaczenie kryterium - 10% (10 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji”:

LOG = (OG / OGmax) x 10 pkt

gdzie:
LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty
OG - okres gwarancji w ofercie ocenianej
OGmax - okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji
Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych.
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy i dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy zamawiający uzna ofertę jako niezgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym, zamawiający przyjmie do oceny minimalny okres gwarancji tj. 12 miesięcy.
W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 10 pkt.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
I. Dla części 1 zamówienia:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wyposażenia do placówek oświatowych o wartości minimum 15.000.00 zł PLN brutto;
II. Dla części 2 zamówienia:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wyposażenia do placówek oświatowych o wartości minimum 25.000.00 zł PLN brutto;
III. Dla części 3 zamówienia:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych o wartości minimum 60.000.00 zł PLN brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z póżn. zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) dla części 1 zamówienia 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100);
2) dla części 2 zamówienia 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100);
3) dla części 3 zamówienia 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Sztum O/Przodkowo   nr rachunku  16 8309 0000 0077 0075 2000 0070 z dopiskiem „Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w gminie Przodkowo w ramach projektu „ Wyższa jakość edukacji przedszkolnej w OWP Przodkowo” znak sprawy ZP.271.25.2024
5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Przodkowo
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikem nr 2 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/987597

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia
1. Część 1: Termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia 10 stycznia 2025 r.
2. Część 2: Termin realizacji zamówienia max 30 dni od dnia podpisania umowy.
3. Część 3: Termin realizacji zamówienia max 30 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.