eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecBudowa oświetlenia zasilanego energią odnawialną oraz radarowych wyświetlaczy prędkości zasilanych energią odnawialną na terenie Gminy Suszec



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia zasilanego energią odnawialną oraz radarowych wyświetlaczy prędkości zasilanych energią odnawialną na terenie Gminy Suszec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b869609-6e7c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia zasilanego energią odnawialną oraz radarowych wyświetlaczy prędkości zasilanych energią odnawialną na terenie Gminy Suszec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b869609-6e7c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065295/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oświetlenia zasilanego energią odnawialną oraz radarowych wyświetlaczy prędkości zasilanych energią odnawialną na terenie Gminy Suszec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 856563,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa oświetlenia zasilanego energią odnawialną oraz radarowych wyświetlaczy prędkości zasilanych energią odnawialną na terenie Gminy Suszec”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia.
Na realizację w/w zamówienia Zamawiający zawarł umowę o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia dróg, placów, parkingów na terenie Gminy Suszec, w tym m.in. budowę 52 szt. lamp oświetlenia hybrydowego zasilanego energią słoneczną i wiatru oraz 7 radarowych wyświetlaczy prędkości zasilanych energią słoneczną.
1) Zakres robót obejmuje dostawę i montaż autonomicznych latarni hybrydowych, w tym m. in.:
– dostawy, montażu i stawiania słupów oświetleniowych stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie przez ocynkowanie i malowanych w kolorze czarnym, z układami sterowania zlokalizowanymi w słupie, słupy wyposażone w metalowe tabliczki znamionowe z trwale naniesionym numerem,
– dostawy i montażu opraw LED o mocy max. 56W (korpus oprawy w kolorze czarnym), turbin wiatrowych o mocy 600W (+ - 10W) z regulatorem ładowania (turbiny w kolorze czarnym), modułów fotowoltaicznych o mocy 2 x min. 285W, regulatorów, akumulatorów o pojemności 2 x min. 150 Ah umieszczonych w słupie w dedykowanej obudowie z tworzywa sztucznego o stopniu szczelności min. IP67,
– wykonania wykopów ręcznych lub mechanicznych pod fundamenty wraz z transportem urobku samochodami skrzyniowymi, z zagospodarowaniem nadmiaru urobku przez Wykonawcę,
– posadowienie w gruncie, ustabilizowanie latarni,
– ustawienie i regulację paneli PV, opraw, turbiny i konfigurację sterownika,
– zapewnienia na własny koszt geodezyjnego wytyczenia miejsc posadowienia słupów w terenie przez uprawnionego geodetę, zgodnie z dokumentacją,
– sporządzenia na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę wraz z naniesieniem do właściwego organu prowadzącego Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny,
– załatwienia formalności związanych z uzyskaniem zezwolenia na zajęcie pasa drogowego u właściwego zarządcy drogi, wraz z poniesieniem kosztu zajęcia pasa,
– sporządzenia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskanie zatwierdzenia właściwego organu, wprowadzenia organizacji ruchu, utrzymania wprowadzonej organizacji ruchu i przywrócenie stałej organizacji ruchu po wykonanych robotach,
– urządzenia zaplecza budowy we własnym zakresie i na własny koszt,
– sprawdzenia i dokonania pomiarów obwodów elektrycznych, programowanie i konfiguracja,
– wykonania wszystkich pozostałych czynności i robót niezbędnych do osiągnięcia wyznaczonego celu, polegającego na dostarczeniu, montażu, właściwego, sprawnego produktu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, w tym także robót, czynności nieopisanych, a koniecznych do wykonania, nadzoru gestorów sieci, itp.
– naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót,
– uwzględnienia przy opracowywaniu wyceny robót kosztów związanych z przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych, w tym odbudowę zniszczonych nawierzchni utwardzonych,
– wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem norm i standardów jakościowych do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa i aktami wykonawczymi do nich;
Dodatkowe uwagi:
W projekcie budowlanym dla budowy oświetlenia z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii –zmianie ulegnie usytuowanie akumulatorów. Zamawiający wymaga, aby komora akumulatorowa wraz z układami sterowania była zlokalizowana u podstawy słupa. Nie dopuszcza się montowania akumulatorów w skrzyniach w ziemi lub w skrzyniach pod panelami solarnymi. Komora akumulatorowa powinna zapewnić optymalne warunki pracy akumulatorów zgodnie z zaleceniami producenta akumulatorów, powinna być zabezpieczona przed łatwym dostępem osób trzecich, powinna być zabezpieczona zamkiem patentowym i specjalnymi śrubami utrudniającymi łatwe otwarcie. Komora akumulatorów musi być szczelna.
W/w wymagania i parametry, wskazują na odmienne niż w projektach budowlanych założenia związane z realizacją przedmiotu zamówienia (rozwiązania te stanowią nieistotne odstępstwa od założeń zawartych w zatwierdzonych projektach budowlanych).
FORMULARZ PRZEDMIARU ROBÓT –ZAŁ. 1.A DO SWZ oraz TABELA ISTOTNYCH PARAMETRÓW - ZAŁ. 1.B DO SWZ, zawierają szczegółowy, pełny opis zakresu przedmiotu zamówienia, w tym powyżej wskazane aktualne wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia oraz parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe dla urządzeń i produktów instalowanych w ramach przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazana w pkt. 4.7 SWZ, w której należy uwzględnić wprowadzone zmiany i rozwiązania.

2) Zakres robót obejmuje dostawę i montaż radarowych wyświetlaczy prędkości, w tym m. in.:
– dostawy, montażu i stawiania słupków stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie przez ocynkowanie,
– dostawy i montażu wyświetlaczy prędkości o wymiarach 720x870x50 mm, modułów fotowoltaicznych o mocy min. 100W, regulatorów, akumulatorów o pojemności min. 33 Ah umieszczonych na słupie,
– wykonania wykopów ręcznych lub mechanicznych wraz z transportem urobku samochodami skrzyniowymi, z zagospodarowaniem nadmiaru urobku przez Wykonawcę,
– posadowienie w gruncie, ustabilizowanie wyświetlaczy,
– ustawienie i regulację paneli, wyświetlacza,
– zapewnienia na własny koszt geodezyjnego wytyczenia miejsc posadowienia słupów w terenie przez uprawnionego geodetę, zgodnie z dokumentacją,
– sporządzenia na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę wraz z naniesieniem do właściwego organu prowadzącego Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny,
– załatwienia formalności związanych z uzyskaniem zezwolenia na zajęcie pasa drogowego u właściwego zarządcy drogi, wraz z poniesieniem kosztu zajęcia pasa,
– sporządzenia na własny koszt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskanie zatwierdzenia właściwego organu, wprowadzenia organizacji ruchu, utrzymania wprowadzonej organizacji ruchu i przywrócenie stałej organizacji ruchu po wykonanych robotach,
– urządzenia zaplecza budowy we własnym zakresie i na własny koszt,
– sprawdzenia i dokonania pomiarów obwodów elektrycznych, programowanie i konfiguracja,
– wykonania wszystkich pozostałych czynności i robót niezbędnych do osiągnięcia wyznaczonego celu, polegającego na dostarczeniu, montażu, właściwego, sprawnego produktu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, w tym także robót, czynności nieopisanych,
a koniecznych do wykonania, nadzoru gestorów sieci, itp.
– naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót,
– uwzględnienia przy opracowywaniu wyceny robót kosztów związanych z przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych, w tym odbudowę zniszczonych nawierzchni utwardzonych,
– wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem norm i standardów jakościowych do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa i aktami wykonawczymi do nich;
Uwaga:
Poprzez produkt (produkty), o których mowa w niniejszej SWZ, należy rozumieć wszystkie urządzenia, podzespoły, instalacje oraz materiały dostarczane i montowane w ramach robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855415,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855415,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855415,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WICHARY TECHNIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384648746

7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 2B

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855415,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.