Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504030/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00510150/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00511998/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00514397/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00649100/01 - Wynik z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
8/2024/P Całodobowe świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Głównego Inspektoratu Sanitarnego przy ul. Targowej 65 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY
1.2.) Oddział zamawiającego: GIS
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016182448
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: TARGOWA 65
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-729
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 3643300
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inspektorat@sanepid.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/gis/glowny-inspektorat-sanitarny
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516514
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00504030
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem obligatoryjnej wizji lokalnej, w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w siedzibie Zamawiającego przy ul. Targowej 65 w Warszawie, pod rygorem odrzucenia oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4. Wykonawcy dokonują wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności warunków technicznych, miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Terminy odbycia wizji lokalnej Zamawiający ustala się na 19.09.2024 r. o godz. 12.00, na 20.09.2024 r. o godz. 12.00 oraz na 23.09.2024 r. o godz. 10.00, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Targowej 65 w Warszawie. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się przynajmniej jeden dzień wcześniej z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami, wskazanymi w rozdz. 11 ust. 20 SWZ lub poprzez stronę prowadzonego postępowania. Zamawiający sugeruje, aby w miarę możliwości, w wizji lokalnej ze strony wykonawcy uczestniczył jeden przedstawiciel.
6. Zamawiający wyraża zgodę na stosowanie innych form zatrudnienia dopuszczonych prawem np. umów cywilnoprawnych w przypadkach nagłych, losowych, na czas krótkotrwały.
Po zmianie:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem obligatoryjnej wizji lokalnej, w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w siedzibie Zamawiającego przy ul. Targowej 65 w Warszawie, pod rygorem odrzucenia oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4. Wykonawcy dokonują wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności warunków technicznych, miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Terminy odbycia wizji lokalnej Zamawiający ustala się na 19.09.2024 r. o godz. 12.00, na 20.09.2024 r. o godz. 12.00, na 23.09.2024 r. o godz. 10.00 oraz na 27.09.2024 r. na godz. 10.00, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Targowej 65 w Warszawie. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się przynajmniej jeden dzień wcześniej z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami, wskazanymi w rozdz. 11 ust. 20 SWZ lub poprzez stronę prowadzonego postępowania. Zamawiający sugeruje, aby w miarę możliwości, w wizji lokalnej ze strony wykonawcy uczestniczył jeden przedstawiciel.
6. Zamawiający wyraża zgodę na stosowanie innych form zatrudnienia dopuszczonych prawem np. umów cywilnoprawnych w przypadkach nagłych, losowych, na czas krótkotrwały.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-27 10:00
Po zmianie:
2024-10-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-27 10:15
Po zmianie:
2024-10-01 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-26
Po zmianie:
2024-10-30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.