Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
- 2023/BZP 00422987/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Konin - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310512119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 2424739; +48 63 2424712
1.5.8.) Numer faksu: +48 63 2454818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konin@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c0862ff-5568-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Konin - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c0862ff-5568-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00233097/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja kotłowni leśniczówek Nadleśnictwa Konin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 413968,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Lubstów.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł. Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 73173,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Tokary.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 66067,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Belny.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 67879,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Skulsk.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 70874,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Grąblin.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 70462,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja kotłowni leśniczówki Kowalewek.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych
niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 65510,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55400,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78468,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55400,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wod.- Kan i C.O. Zbigniew Marzol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6681096196
7.3.4) Miejscowość: Wyszyna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Marzol - Instalacje Wod.-Kan. i C.O
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Marzol - Instalacje Wod.-Kan. i C.O
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55400,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54995,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64859,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54995,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54995,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51978,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72860,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51978,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wod.- Kan i C.O. Zbigniew Marzol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6681096196
7.3.4) Miejscowość: Wyszyna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Marzol - Instalacje Wod.-Kan. i C.O
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Marzol - Instalacje Wod.-Kan. i C.O
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51978,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59743,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75748,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59743,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59743,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59259,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75159,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59259,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59259,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57043,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70002,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57043,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KARLOS OZE KAROL GAUDEN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57043,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Dostawa niejałowych wyrobów medycznych i materiałów higienicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.