Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00385588/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00399308/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00410459/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00416883/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja siedziby Rybnickiego Koła Emerytów i Rencistów „Silesia” zlokalizowanej w budynku byłej biblioteki przy ul. Za Torem w Rybniku wraz
z robotami ogólnobudowlanymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja siedziby Rybnickiego Koła Emerytów i Rencistów „Silesia” zlokalizowanej w budynku byłej biblioteki przy ul. Za Torem w Rybniku wrazz robotami ogólnobudowlanymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d0e892f-4551-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Termomodernizacja siedziby Rybnickiego Koła Emerytów i Rencistów "Silesia" zlokalizowanej w budynku byłej biblioteki przy ul. Za Torem w Rybniku wraz z robotami ogólnobudowlanymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385588/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.77.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14478935,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121746,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku wraz z wykonaniem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie remontu sanitariatów.
OGÓLNY ZAKRES ROBÓT
1. Termomodernizacja budynku:
• demontaż, przeróbka, malowanie i ponowny montaż krat okiennych,
• wymiana podokienników,
• wymiana drzwi wejściowych,
• wymiana uszkodzonego wkładu szybowego w oknie,
• demontaż, dopasowanie i ponowny montaż rur spustowych,
• wykonanie izolacji termicznej ścian (izolacja dwuwarstwowa z uwagi na konieczność wyrównania powierzchni pomiędzy słupkami żelbetowymi konstrukcji budynku) i ościeży,
• wykonanie opaski żwirowej wraz z nawierzchnią z bruku betonowego przy wejściu z tyłu budynku,
• wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego,
• wykonanie powłoki malarskiej.
2. Roboty w zakresie remontu sanitariatów:
• demontaż armatury i osprzętu,
• demontaż stolarki drzwiowej i ścianek działowych,
• rozbiórka okładziny z płytek na ścianach i posadzce,
• rozprowadzenie nowego orurowania instalacji wodociągowej
i kanalizacyjnej,
• rozprowadzenie nowego okablowania instalacji elektrycznej,
• wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K,
• odtworzenie tynków, wylewki i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
• wykonanie okładziny ścian i posadzki z płytek ceramicznych / gresowych,
• montaż nowej stolarki drzwiowej,
• montaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego,
• zabudowa ścianek wydzielających kabiny WC z płyt HPL.
3. Roboty przygotowawcze i uzupełniające:
• zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót,
• zorganizowanie zaplecza budowy,
• wykonanie tymczasowych przyłączy energii elektrycznej i wody wraz
z zabudowaniem podliczników zużycia mediów,
• zabezpieczenie pomieszczeń na czas wymiany drzwi zewnętrznych przed dostępem osób niepowołanych, a także przed ich uszkodzeniem
i zabrudzeniem,
• załadunek, wywóz i utylizacja urobku z rozbiórek i demontaży.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149594,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153437,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149594,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech, Paweł Lech
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech, Paweł Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371806044
7.3.3) Ulica: Leszczyńska
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty instalacyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C. DAGMARA MALMON-LECH, PAWEŁ LECH
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C. DAGMARA MALMON-LECH, PAWEŁ LECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149594,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch JANKOWICE, nr grupy 295-27-03
- Zapewnienie wsparcia technicznego oraz serwisu macierzy dyskowej Unity300 s/n CKM00180600560 przez 12 miesięcy
- Wymiana klastra dwu niewspieranych przez Producenta urządzeń DataDomain 2500 w systemie kopii zapasowych (backupu) na klaster dwu urządzeń DataDomain 6400.
- Zapewnienie aktualizacji baz sygnatur do systemu MSG Protection Bundle (dawniej F-Secure Messaging Security Gateway) przez okres 12 miesięcy
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu dla systemu Web Application Firewall (WAF) oraz równoważenia ruchu f5 serii 5800 przez 12 miesięcy
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa sal gimnastycznych z zapleczem szatniowym w formule "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na 2 zadania
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.