eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiele WielkieRemont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta

1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446814412

1.5.8.) Numer faksu: 446814412

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kobielewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3088668-2ccb-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065148/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.I.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3058762,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2845528,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3.1 Zakres rzeczowy robót dla części 1 - „Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie” obejmuje w szczególności remont boisk, kortu tenisowego, bieżni, obiektów małej architektury, infrastruktury technicznej w postaci sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza i sieci wodociągowej, a także oświetlenia boisk na działce 443/2, jed. ewid. 1011203_2. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie:
- remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej pole gry 22x44m (w skład boiska wielofunkcyjnego wchodzi: boisko do gry w piłkę ręczną, boisko do gry w koszykówkę, boisko do gry w siatkówkę, boisko do gry w tenisa, wyposażenie dodatkowe: wiata boiskowa, ławka, stanowisko sędziowskie do siatkówki i tenisa ziemnego)
- remont boiska o nawierzchni trawiastej – pole gry 32x64m
- remont mini miasteczka ruchu
- remont rzutni do pchnięcia kulą
- wymiany nawierzchni na istniejących chodnikach i opaskach
- wykonanie siewu traw
- ustawienie piłkochwytów o wysokości 4m i 6m
- montaż ogrodzenia wraz z furtkami i bramą
- wyposażenia boiska, bramki, kosze, tuleje i słupki do siatkówki
Urządzenia sportowe będą stanowiły integralną część zagospodarowania terenu szkoły.
3.3.2. Parametry charakterystyczne obiektu:
Powierzchnia brutto: 968,00 m2
Obwód boiska – 132,00 m
Długość – 44,00 m
Szerokość – 132,00 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 2780000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy robót dla części 2 zamówienia – „Nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania pn. „Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek” obejmuje w szczególności nadbudowę i przebudowę budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną celem utworzenia świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 111/1i 112/1 , obręb 17 Ujazdówek. W ramach budowy infrastruktury technicznej należy zrealizować przebudowę zewnętrznej instalacji wodociągowej, budowę zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, utwardzenie terenu, dojść i miejsca utwardzonego dla pojemników na odpady stałe.
3.4.2 Parametry charakterystyczne obiektu:
- powierzchnia zabudowy budynku świetlicy wiejskiej – 170,90 m2
- powierzchnia użytkowa budynku świetlicy wiejskiej – 121,04 m2
- wysokość budynku ponad poziom terenu – 6,29 m
- kubatura budynku – 731,74 m3
- długość budynku – 10,20 m
- szerokość budynku – 19,83 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 982278,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2780000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3751377,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3429862,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUBIKdom Mirosław Kubik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721868181

7.3.3) Ulica: Przybyszó 11

7.3.4) Miejscowość: Kobiele Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 97-524

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2780000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982278,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339470,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982278,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERATEN Paweł Suliga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090024070

7.3.3) Ulica: Komorniki 6

7.3.4) Miejscowość: Kluczewsko

7.3.5) Kod pocztowy: 29-120

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982278,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.