Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370127/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00392984/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta
1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446814412
1.5.8.) Numer faksu: 446814412
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kobielewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3088668-2ccb-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065148/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.I.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3058762,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2845528,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.3.1 Zakres rzeczowy robót dla części 1 - „Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie” obejmuje w szczególności remont boisk, kortu tenisowego, bieżni, obiektów małej architektury, infrastruktury technicznej w postaci sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza i sieci wodociągowej, a także oświetlenia boisk na działce 443/2, jed. ewid. 1011203_2. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie:- remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej pole gry 22x44m (w skład boiska wielofunkcyjnego wchodzi: boisko do gry w piłkę ręczną, boisko do gry w koszykówkę, boisko do gry w siatkówkę, boisko do gry w tenisa, wyposażenie dodatkowe: wiata boiskowa, ławka, stanowisko sędziowskie do siatkówki i tenisa ziemnego)
- remont boiska o nawierzchni trawiastej – pole gry 32x64m
- remont mini miasteczka ruchu
- remont rzutni do pchnięcia kulą
- wymiany nawierzchni na istniejących chodnikach i opaskach
- wykonanie siewu traw
- ustawienie piłkochwytów o wysokości 4m i 6m
- montaż ogrodzenia wraz z furtkami i bramą
- wyposażenia boiska, bramki, kosze, tuleje i słupki do siatkówki
Urządzenia sportowe będą stanowiły integralną część zagospodarowania terenu szkoły.
3.3.2. Parametry charakterystyczne obiektu:
Powierzchnia brutto: 968,00 m2
Obwód boiska – 132,00 m
Długość – 44,00 m
Szerokość – 132,00 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 2780000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy robót dla części 2 zamówienia – „Nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania pn. „Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek” obejmuje w szczególności nadbudowę i przebudowę budynku świetlicy środowiskowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną celem utworzenia świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 111/1i 112/1 , obręb 17 Ujazdówek. W ramach budowy infrastruktury technicznej należy zrealizować przebudowę zewnętrznej instalacji wodociągowej, budowę zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, utwardzenie terenu, dojść i miejsca utwardzonego dla pojemników na odpady stałe.3.4.2 Parametry charakterystyczne obiektu:
- powierzchnia zabudowy budynku świetlicy wiejskiej – 170,90 m2
- powierzchnia użytkowa budynku świetlicy wiejskiej – 121,04 m2
- wysokość budynku ponad poziom terenu – 6,29 m
- kubatura budynku – 731,74 m3
- długość budynku – 10,20 m
- szerokość budynku – 19,83 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 982278,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2780000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3751377,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3429862,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUBIKdom Mirosław Kubik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721868181
7.3.3) Ulica: Przybyszó 11
7.3.4) Miejscowość: Kobiele Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 97-524
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2780000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982278,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339470,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982278,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERATEN Paweł Suliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090024070
7.3.3) Ulica: Komorniki 6
7.3.4) Miejscowość: Kluczewsko
7.3.5) Kod pocztowy: 29-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982278,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KOBIELE WIELKIE
więcej: przetargi KOBIELE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP4 i SP6 w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.