Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00435470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00521049/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kątach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KĄTACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 144689234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kąty
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-532
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_katy@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspkaty.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-499a7eab-5c90-400e-8d5f-ea71ebbf6a011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kątach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499a7eab-5c90-400e-8d5f-ea71ebbf6a01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kątach. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie następujących posiłków: śniadanie, obiad i podwieczorek dla dzieci w wieku 3-6 lat zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szacowana ilość w posiłków dzienne – ok. 65 posiłków, przy czym dokładna ilość posiłków uzależniona jest od liczby obecnych dzieci, a w okresie przerw świątecznych i ferii zimowych ilość obiadów jest znacząco mniejsza . Przewidywana ilość posiłków w planowanym okresie realizacji umowy – 5 000 posiłków. Jako posiłek rozumie się śniadanie + obiad dwudaniowy + podwieczorek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kątach. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie obiadów dla uczniów szkoły podstawowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.Szacowania ilość obiadów dziennie to ok. 90 szt., przy czym dokładna ilość posiłków uzależniona jest od liczby uczniów zapisanych na obiady, a w okresie przerw świątecznych i ferii zimowych ilość posiłków ulega znacznemu zmniejszeniu. Przewidywana ilość posiłków w planowanym okresie realizacji umowy – 6 000 posiłków. Jako posiłek rozumie się obiad dwudaniowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja "BRAVO" Dariusz Zientarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230313855
7.3.3) Ulica: Puławska 1a
7.3.4) Miejscowość: Baniocha
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA "BRAVO" Dariusz Zientarski
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA "BRAVO" Dariusz Zientarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja "BRAVO" Dariusz Zientarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230313855
7.3.3) Ulica: Puławska 1a
7.3.4) Miejscowość: Baniocha
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA "BRAVO" Dariusz Zientarski
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA "BRAVO" Dariusz Zientarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 36 WE WROCŁAWIU
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Radziłów w 2025 roku
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG ZBIOROWEGO ŻYWIENIA-CATERINGU W 2025 DLA DZIECI W ODDZIAŁACH PRZEDSZKOLNYCH W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA BRZECHWY W MINKOWICACH OŁAWSKICH"
- Dowożenie gorących posiłków dla uczniów szkół w roku 2025
- Przygotowanie posiłków dla dzieci ZPO oraz podopiecznych MOPS w Chociwlu z uwzględnieniem najmu pomieszczeń szkoły (pomieszczenia kuchni) niezbędnych do realizacji usługi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.