eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³omnikiModernizacja obiektu, zbiorniki wody pitnej w miejscowo¶ci Zaborze, Gmina S³omniki.



Og³oszenie z dnia 2024-09-25

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu, zbiorniki wody pitnej w miejscowo¶ci Zaborze, Gmina S³omniki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w S³omnikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350534621

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³omniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgkimslomniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgkimslomniki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu, zbiorniki wody pitnej w miejscowo¶ci Zaborze, Gmina S³omniki.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a6c7006-e83d-4e4c-8ee5-70d5ff9e8d18

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00516655

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00253557/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Modernizacja obiektu, zbiorniki wody pitnej w miejscowo¶ci Zaborze, gmina S³omniki.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a6c7006-e83d-4e4c-8ee5-70d5ff9e8d18

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: przetargi@zgkimslomniki.pl
2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: : e-Zamówienia
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5a6c7006-e83d-4e4c-8ee5-70d5ff9e8d18
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj
postêpowania/konkursy”). 6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca”
na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw±
Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu
zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio
podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po
zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii
zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod
numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, ¿e:
2. Po z³o¿eniu oferty w postêpowaniu b±d¼ z³o¿eniu zapytania do SIWZ administratorem Twoich danych osobowych w Zak³adzie
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w S³omnikach jest Dyrektor Zak³adu, ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64, 32-090 S³omniki, kontakt
mailowy pod adresem: zgkim@slomniki.pl
3. Administrator wyznaczy³ inspektora danych osobowych, kontakt z nim mo¿liwy jest za pomoc± poczty elektronicznej (adres
mailowy iod.slomniki@gmail.com)
4. Twoje dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) wykonania zawartej z Tob± umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) wykonania przez Administratora prawnie ci±¿±cych na nim obowi±zków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim
przewiduj± to przepisy szczególne,
c) zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub
dochodzenia ewentualnych roszczeñ.
5. Administrator przetwarza nastêpuj±ce kategorie Twoich danych osobowych: nazwa obejmuj±ca imiê i nazwisko i nazwê
dzia³alno¶ci, adres obejmuj±cy miasto, kod pocztowy, ulicê, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon.
6. Odbiorcami Twoich danych osobowych bêd± osoby upowa¿nione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz
podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Twoje dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego.
8. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w:
a) pkt 3 a) bêd± przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Tob± umowy,
b) pkt 3 b) bêd± przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,
c) pkt 3 c) bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeñ.
9. Przys³uguje Ci prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych Ciebie dotycz±cych, ich sprostowania,
ograniczenia przetwarzania.
10. Nie przys³uguje Ci prawo do usuniêcia, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
11. Przys³uguje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, ¿e przetwarzanie przez
Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
12. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbêdne do realizacji zawartej umowy, a ich
niepodanie uniemo¿liwi realizacjê zawartej umowy.
13. Przetwarzanie Twoich danych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym
mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 8.ZP.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu i zbiornika wody pitnej w miejscowo¶ci Zaborze, Gmina S³omniki. Zamawiaj±cy informuje o konieczno¶æ wykonania w pierwszej kolejno¶ci prac zwi±zanych z przebudow± budynku hydroforni w zakresie remontu stropu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223820-0 - Gotowe elementy i czê¶ci sk³adowe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji / rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 400 000 z³.(s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych 00/100);
b) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 400 000,00 z³,(s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych
00/100).
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e:
a) wykona³ w okresie ubieg³ych piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 (jedn±) inwestycje w zakres której wchodzi³a
budowa lub przebudowa lub modernizacja obiektu wodoci±gowego typu: ujêcie wody/ przepompownia/ hydrofornia/zak³ad
uzdatniania wody o warto¶ci minimum 1 000 000,00 z³ brutto.
b) dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, która bêdzie kierowa³a robotami (Kierownik Budowy) i
posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno -budowlanej w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo Budowlane;
c) dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, która bêdzie kierowa³a robotami w bran¿y elektrycznej i
posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i
energetycznych;
d) dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, która bêdzie kierowa³a robotami w bran¿y wodoci±gowej
oraz posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZPodmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na
wezwanie Zmawiaj±cego obejmuj±:
1) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków zamówienia oraz o barku podstaw do
wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Podmiotowe ¶rodki
dowodowe sk³adane na wezwanie Zmawiaj±cego obejmuj±:
1) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków zamówienia oraz o barku podstaw do
wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; za³±cznik nr 6 do SWZ,
4) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 400 000, 00 z³;
5) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków
finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia
tysiêcy z³ 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w S³omnikach nr rachunku 36
8614 0001 0000 0000 1397 0010 z dopiskiem "Wadium - Modernizacja obiektu, zbiorniki wody pitnej w miejscowo¶ci
Zaborze, gmina S³omniki”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓ£KI
CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-10 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5a6c7006-e83d-4e4c-8ee5-70d5ff9e8d18

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.