Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie roli wychowawcy w świetlicy środowiskowej w Tumlinie w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
CUS
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie roli wychowawcy w świetlicy środowiskowej w Tumlinie w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0cd1cc8-a2f8-42b9-b926-5492e793b7a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji wychowawców w świetlicach środowiskowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2024.FESW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37620,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji wychowawcy w świetlicy środowiskowej w Tumlinie –
Świetlica otwarta będzie 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) po 3 godziny, średnio 36h w miesiącu w godz. 14.30 – 17.30
Godziny pracy mogą ulec zmianie w czasie ferii zimowych i letnich ( np. godziny poranne). Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skumulowania zajęć w razie wystąpienia takiej konieczności lub zrobienie przerwy wakacyjnej.
Osoba pełniąca funkcję wychowawcy w świetlicy w Chrustach będzie zobowiązana do przeprowadzenia 828 godzin, w tym zajęcia stacjonarne w świetlicy oraz jako opiekuna na wyjściach uzupełniających zajęcia ekologiczne oraz ruchowe. Dla uczestników świetlicy zaplanowano 16 wyjść przez okres 23 miesięcy trwania projektu. Wyjścia zaplanowane na soboty lub dni wolne od nauki szkolnej np. ferie, wakacje. Jednorazowe wyjście będzie trwać około 4 - 5h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37620 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68386,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37620 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diana Zychowicz-Langner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86102412800
7.3.4) Miejscowość: Umer 44 e
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37620 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji w ramach zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola w Samsonowie, gm. Zagnańsk"
- Modernizacja kotłowni internatu oraz sanitariatów w szkole.
- "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, inwestycja na dz. nr ewid.:122/8, obręb Gruszka oraz na dz. nr ewid.: 1/10, 21, obręb Kajetanów, gmina Zagnańsk".
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Opieka nad świetlicami gminnymi na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ośrodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. Św. Wincentego 1 w Świeciu"
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- ŚWIADCZENIE USŁUG POMOCY SĄSIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTĘPOWANIE
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.