eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała"Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania
w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bbosir.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4386c0f9-146b-4447-8e36-e0078a170951

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania
w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb48b48-545a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003338/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410660/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 340 - 11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 835226,45 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 283041,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera:
1) zakres rzeczowy kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych zawarty jest w załączniku nr 8 do
SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) wykaz pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ -wykaz pomieszczeń do
sprzątania.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu a
bieżącym utrzymywaniu w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym:
1)Stadionu Miejskiego przy ul. Tadeusza Rychlińskiego 21 w Bielsku-Białej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. usługi
polegającej na bieżącym utrzymywaniem w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym pomieszczeń i ciągów
pieszych oraz terenu zewnętrznego. Oprócz codziennej usługi utrzymania czystości przedstawionej w załączniku nr 9 do
SWZ, Zamawiający przewiduje następujące ilości imprez do końca roku 2023r.
a) Impreza duża w ilości 22 - bieżące utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz (cały stadion) obiektu w związku z
planowaną imprezą: przed imprezą, w trakcie imprezy oraz po imprezie. Zakres sprzątania określa załącznik.
b) Impreza mała w ilości 5 - bieżące utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu
w związku z planowaną imprezą: przed imprezą, w trakcie imprezy oraz po imprezie. Zakres sprzątania określa załącznik.
(UWAGA! Zakres sprzątania podczas imprezy małej czy imprezy dużej został wskazany w załączniku nr 9 do SWZ).
c) Wykonawca sporządza Protokół z wykonania zakresu umownego prac i przedkłada go do akceptacji Zamawiającego
przed wystawieniem faktury.
2) Stadionu Piłkarskiego przy ul. Młyńskiej 52b w Bielsku-Białej usługa polegająca na utrzymywaniu w należytej czystości i
stanie higieniczno – sanitarnym pomieszczeń i ciągów pieszych oraz terenu zewnętrznego Stadionu Piłkarskiego w czasie
imprez w 2023r. Dla usługi utrzymania czystości przedstawionej w załączniku w załączniku nr 9 do SWZ , Zamawiający
przewiduje 3 imprezy w roku 2023.
a) utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu w związku z planowaną imprezą: przed imprezą, w trakcie imprez oraz po imprezie. Zakres sprzątania określa załącznik nr 9 do SWZ.
b) Wykonawca sporządza Protokół z wykonania zakresu umownego prac i przedkłada go do akceptacji Zamawiającego
przed wystawieniem faktury.
c) W przypadku Stadionu Piłkarskiego podczas planowanych imprez Wykonawca winien posiadać własne materiały (środki
myjąco-dezynfekcyjne), materiały sanitarne jak papier toaletowy, papierowe ręczniki, mydła w płynie ,worki na śmieci, środki
zapachowe (kostki, płyny) do pisuarów oraz muszli klozetowych które tylko uzupełnia „do pełna” w stosunku do obecnie
wyłożonych/użytych. Wykonawca winien posiadać również własne narzędzia, sprzęty i maszyny dedykowane do
poszczególnego typu prac w celu zapewnienia należytego wykonania przedmiotu zamówienia (tj. myjki ciśnieniowe
wielofunkcyjne -1 szt., odkurzacze do zbierania elementów suchych i wody z podłogi – 1 szt. , wózki serwisowe -1 szt.,
odkurzacze przemysłowe -1 szt., odkurzacze plecakowe - 1 szt., urządzenia parowe dezynfekujące – 1 szt., sprzęty do
mycia powierzchni szklanych wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu – 1 szt., itp. urządzenia), których zużycie wliczone jest w
koszty wykonania usługi. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt i mienie Wykonawcy.
3. Kompleksu Sportowego „ORLIK” przy ul. Juliusza Słowackiego 27b w Bielsku-Białej.
1) Przygotowanie pod względem czystości i należytego stanu sanitarno – higienicznego, wszystkich pomieszczeń
przedstawionych w wykazie pomieszczeń do sprzątania stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w systemie jednorazowym w
okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
a) Prace, należy wykonywać codziennie przed godzinami funkcjonowania kompleksu tj. przed godziną 7 00.
b) Do zakresu prac będzie należało sprzątanie w szczególności:
Pomieszczenia sanitarne wszystkie (WC) : mycie i dezynfekcja WC, mycie umywalek, kabin i innych urządzeń sanitarnych,
mycie podłogi i ścian, płytek przy umywalce, uzupełnianie papieru toaletowego, kostek WC, mydła itp. mycie lustra, bieżąca
wymiana worków w koszu, mycie drzwi i dezynfekcja klamek, mycie skrzydeł, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu
elektrycznego.
Szatnie : mycie podłóg, kabin, umywalek, lustra, ławek, bieżąca wymiana worków
w koszu, omiatanie ścian, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Korytarz, hall, schody : mycie podłóg, szyb, drzwi wejściowych i parapetów, omiatanie ścian, przetarcie opraw
oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Pomieszczenie ochrony znajdujące się w korytarzu : mycie podłóg, szyb, drzwi wejściowych i ścian na zewnątrz i wewnątrz,
omiatanie ścian, przecieranie mebli, stolików, krzeseł, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Sala konferencyjna : mycie podłóg, szyb, drzwi wejściowych i parapetów, omiatanie ścian, przecieranie mebli, stolików,
krzeseł, przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
Biuro : mycie podłogi, szyb, drzwi wejściowych i parapetów, omiatanie ścian, przecieranie mebli, stolików, krzeseł,
przetarcie opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do mycia okien wewnątrz i na zewnątrz budynku minimum
2 razy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
3) Wykaz pomieszczeń i częstotliwość sprzątania przedstawiono w załączniku nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Professional House Agnieszka Barwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471179165

7.3.3) Ulica: ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 20/1

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.