Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zad 1 Wymiana nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej.
Zad 2 Poszerzenie istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej.
Zad 3 Wykonanie wymiany nawierzchni asfaltowej chodnika.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad 1 Wymiana nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej.Zad 2 Poszerzenie istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej.
Zad 3 Wykonanie wymiany nawierzchni asfaltowej chodnika.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffce68f3-73eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023174/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.56 Wykonanie modernizacji nawierzchni przy ul. Węglowej,ul. Akademickiej, ul. Jarzębinowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.KK.26.3.65.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341105,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 1:
Branża budowlana:
Wykonanie wymiany istniejącej nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej na wskazanym obszarze na terenie przy ul. Węglowej w Białymstoku między budynkami nr 30 i 24 (na części działek
o nr. ewid. 788/11 obręb Białostoczek Płd.).
Branża sanitarna:
Wykonanie instalacji doziemnej kanalizacji sanitarnej na odcinku S1 –S17 (15m). Montaż studni nr S17 zgodnie z załączoną dokumentacją.
Zakres robót do wykonania:
- wykonanie robót rozbiórkowych,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej – ok. 1 352 m2,
- nową nawierzchnię na połączeniu z istniejącą nawierzchnią asfaltową należy oddzielić za pomocą opornika betonowego o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm wykonanego na ławie z oporem z betonu C16/20 i dostosować wysokościowo do istniejącej nawierzchni – ok. 6 mb.,
- w miejscach wskazanych przez Zamawiającego należy ułożyć nowe krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm na ławie z oporem gr. 10 cm z betonu C16/20 – ok. 34 mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został podany w załączniku nr 4.1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 306980,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2:Wykonanie poszerzenie istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej na wskazanym obszarze na terenie przy ul. Jarzębinowej w Białymstoku przy budynku nr 6 (na części działek o nr. ewid. 705/8 i 706/11 obręb Wysoki Stoczek).
Zakres robót do wykonania:
- Wykonanie robót rozbiórkowych,
- Wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej – ok. 32 m2,
- Nową nawierzchnię poszerzenia na połączeniu z istniejącą nawierzchnią asfaltową należy oddzielić za pomocą opornika betonowego o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm wykonanego na ławie z betonu C16/20 i dostosować wysokościowo do istniejącej nawierzchni – ok. 26 mb,
- W miejscach wskazanych przez Zamawiającego należy ułożyć nowe krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm na ławie z oporem gr. 10 cm z betonu C16/20 – ok. 23 mb. oraz wykonać naprawy cząstkowe kostką betonową gr. 8cm istniejącej naw. asfaltowej – ok. 9 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 został podany w załączniku nr 4.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 15743,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3:Wykonanie wymiany nawierzchni asfaltowej chodnika na wskazanym obszarze na terenie przy
ul. Akademickiej w Białymstoku między budynkami nr 4 a nr 6 (na części działki o nr. ewid. 1821/4 obręb Śródmieście).
Zakres robót do wykonania:
- wykonanie robót rozbiórkowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej nowej – ok. 70,35 m2 i pochodzącej
z rozbiórki – ok. 16,16 m2,
- nową nawierzchnię chodnika na połączeniu z istniejącą nawierzchnią chodnika z płytek
w ul. Akademickiej należy oddzielić za pomocą obrzeża betonowego 6x20 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm – ok. 2 mb. i dostosować wysokościowo do istniejącej nawierzchni,
- w miejscach wskazanych przez Zamawiającego należy ułożyć nowe obrzeża betonowe o wym. 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm z oporem z betonu C16/20 – ok. 44 mb. (od strony ogrodzenia) oraz nowe obrzeża betonowe o wym. 6x20 cm na podsypce gr. 5 cm – ok. 31 mb.
(od strony trawnika),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 został podany w załączniku nr 4.3 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 18381,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422824,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481732,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422824,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AS - BUD" Przedsiębiorstwo Drogowe Andrzej Sarosiek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422919797
7.3.3) Ulica: ul. Legionowa 28 lok. 305
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-280
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKS - BUD PRZEDSIEBIORSTWO DROGOWE Kamil Sarosiek
jakie przetargi wygrała firma
AKS - BUD PRZEDSIEBIORSTWO DROGOWE Kamil Sarosiek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422824,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu cena ofertowa przekracza możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 19 000,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej, złożonej przez wykonawcę: "AS - BUD" Przedsiębiorstwo Drogowe Andrzej Sarosiek, Białystok (oferta nr 1) z ceną ofertową brutto: 29 457,22 PLN.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29457,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29457,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu cena ofertowa przekracza możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 22 000,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej, złożonej przez wykonawcę: "AS - BUD" Przedsiębiorstwo Drogowe Andrzej Sarosiek, Białystok (oferta nr 1) z ceną ofertową brutto: 45 732,32 PLN.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45732,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45732,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- Prace remontowe w pomieszczeniach obsługi obywateli państw trzecich w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru w Urzędzie Miejskim w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Dostawa monochromatora wraz z układem wzbudzania cienkich warstw - ZK-DZP.262.37.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Wykonanie izolacji i odwodnienia fundamentów w budynku przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.