eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnożyłyRozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenach popegeerowskich



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenach popegeerowskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNOŻYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 48

1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438416805

1.5.8.) Numer faksu: 438416281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnozyly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnozyly.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.czarnozyly.4bip.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenach popegeerowskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e38134-5f77-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011722/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenach popegeerowskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429634/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFK.271.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenach popegeerowskich".

4.2. W ramach inwestycji zostanie wykonana rozbudowa oraz modernizacja istniejącej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, poprzez: - Budowę pełnowymiarowego boiska sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
w miejscowości Czarnożyły - Modernizację i budowę wielofunkcyjnych boisk sportowych dla uczniów szkół podstawowych.

4.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zadanie 1 - Budowę zaplecza sportowo-turystycznego
w miejscowości Czarnożyły poprzez budowę boiska piłkarskiego
z bieżnią i infrastrukturą towarzyszącą;
Zestawienie powierzchni
Powierzchnia boiska piłkarskiego 68,0×105,0 m – 7140,0 m2
Powierzchnia bieżni o szerokość 5,05m – 2248,0 m2
Powierzchnia siedzisk kibiców – 44,8m2
Powierzchnia toru do jazdy na rolkach – 47,4m2
Powierzchnia górki ziemnej – 529,0m2
Powierzchnia ciągu pieszego – 503,0m2
Powierzchnia altanki – 16,0m2

2) Zadanie 2 - Budowę boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Łagiewniki;
Zestawienie powierzchni
Pow. boiska wielofunkcyjnego 40,0x20,0 m – 800,0 m2
Pow. boiska z wybiegami bocznymi 44,0x24,0 m – 1056,0 m2
Pow. opaski z kostki betonowej 41,4m2

3) Zadanie 3 - Budowę boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wydrzyn
Zestawienie powierzchni
Pow. boiska wielofunkcyjnego 40,0x20,0 m – 800,0 m2
Pow. boiska z wybiegami bocznymi 44,0x24,0 m – 1056,0 m2
Pow. opaski z kostki betonowej 41,4m2

4) Zadanie 4 - Remont boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Czarnożyły
Zestawienie powierzchni
Pow. boiska 40,0x20,0 m – 800,0 m2
Pow. boiska wielofunkcyjnego z wybiegami bocznymi 44,00x29,00 m – 1276,00 m2

4.2.2. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje m.in.:
1) W odniesieniu do zaplecza sportowo-turystycznego(zadanie 1):
 roboty ziemne i wykończeniowe;
 roboty w zakresie wykonania bieżni;
 roboty w zakresie wyposażenia boiska;
 roboty w zakresie nawadniania boiska;
 roboty w zakresie ciągów komunikacyjnych;
 roboty w zakresie przebudowy zjazdu;
 roboty w zakresie wykonania toru do jazdy na rolkach, hulajnodze, rowerze;
 roboty w zakresie górki do zjeżdżalni na sankach;
 roboty w zakresie urządzenia terenu.
2) W odniesieniu do budowy boisk wielofunkcyjnych w m. Łagiewniki
i Wydrzyn(zadanie 2 i 3):
 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
 roboty w zakresie podbudowy i nawierzchni boiska;
 roboty w zakresie wyposażenia boiska;
 roboty piłkochwytów.
3) W odniesieniu do remontu boiska wielofunkcyjnego w m. Czarnożyły(zadanie 4):
 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
 roboty w zakresie nawierzchni boiska;
 roboty w zakresie wykonania opaski boiska;
 montaż piłkochwytów.

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,w tym: projekty wykonawcze
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),
3) Przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa
w pkt.4.4.1) oraz STWIOR. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były
w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 4.4. 1) oraz STWIOR.

W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta,
w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w
odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac
z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4650000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4650000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.