Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00468001/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym na oprogramowanie Figma lub dostawa oprogramowania równoważnego wraz z realizacją opcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNY OŚRODEK INFORMATYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100999489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 132-136
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@coi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ac5b43-dc5e-4ac9-8bc7-e1536f5cf96f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja i Teleinformatyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym na oprogramowanie Figma lub dostawa oprogramowania równoważnego wraz z realizacją opcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ac5b43-dc5e-4ac9-8bc7-e1536f5cf96f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225888/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym na oprogramowania Figma lub oprogramowania równoważnego wraz z opcją.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COI-ZAK.262.43.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym na oprogramowanie Figma lub dostawa oprogramowania równoważnego wraz z realizacją opcji. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny (dodatkowy), którego wykorzystanie nie jest obowiązkiem Zamawiającego i jest zależne od jego aktualnych potrzeb. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 06.09.2024 r. o godz. 12:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w dniu 06.09.2024 r. o godz. 12.08 na platformie eZamówienia, zamieścił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. w ramach zamówienia podstawowego, kwotę 270 723,00 PLN brutto oraz zamówienia w ramach opcji, kwotę 208 116,00 PLN brutto. Do terminu składania ofert zostały złożone trzy oferty, przez:- Wykonawcę Restor P.Anton, A.Czapski, T.Rostropowicz spółka jawna z siedzibą przy ul. Dworkowej 2/107A w Warszawie (kod poczt. 00-784) za cenę brutto: 1 015 488,00 zł (w tym zamówienie podstawowe: 599 256,00 zł, zamówienie w ramach opcji: 416 232,00 zł),
- Wykonawcę SoftPoint sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zygmunta Słomińskiego 1 w Warszawie (kod poczt. 00-204) za cenę brutto: 1 072 756,80 zł (w tym zamówienie podstawowe: 634 827,60 zł, zamówienie w ramach opcji: 437 929,20 zł),
- Compro Jolanta Olszewska z siedzibą przy ul. Kotarbińskiego 19 w Mysłowicach (kod poczt. 41-400) za cenę brutto: 1 065 672,00 zł (w tym zamówienie podstawowe: 658 296,00 zł, zamówienie w ramach opcji: 407 376,00 zł),
przewyższające kwotę, jaką Zamawiający, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ nie dysponuje środkami na zwiększenie tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1015488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1072756,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa systemów operacyjnych Microsoft Windows Server 2022 oraz Microsoft SQL Server przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.