Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i modernizacja infrastruktury informatycznej (sprzętowej
i programowej) w celu cyfryzacji usług komunalnych w zakresie gospodarowania odpadami” w zakresie dostawy sprzętu komputerowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060012278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 22
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 57 25 856
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzcwlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzcwlodawa.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i modernizacja infrastruktury informatycznej (sprzętoweji programowej) w celu cyfryzacji usług komunalnych w zakresie gospodarowania odpadami” w zakresie dostawy sprzętu komputerowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0504c487-6f18-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00249687/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i modernizacja infrastruktury informatycznej (sprzętowej i programowej) w celu cyfryzacji usług komunalnych w zakresie gospodarowania odpadami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462764/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W poprzednim postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, znak Zp/PL/2/2022, nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/PL/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118257,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy bieżącej biura związku z dostosowaniem go do możliwości świadczenia
pracy zdalnej, do prowadzenia kontroli nieruchomości w terenie oraz do prowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnych
w jednostkach oświatowych i na piknikach ekologicznych:
a) serwer - szt. 1; obudowa RACK, 1 procesor, 64 GB RAM, 2 dyski SSD 1T, Windows serwer 2019, 10 RDP CAL;
b) laptop - szt. 8; procesor kl. i5, 16 GB RAM, dysk SSD 500 GB, Windows 11 PRO, 15,6’;
c) zestaw akcesoriów komputerowych - kpl. 7; stacja dokująca, monitor 24’, klawiatura, mysz;
d) switch - szt. 1; 24 port., 1 GBit, zarządzalny;
e) tablet – szt. 1; 8-11’ Full HD, RAM min. 4GB, wew. 32 GB, Wi-Fi, LTE, Bluetooth, aparat min. 8 MPx;
f) urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarko-kopiarka, duplex) do wydruków seryjnych - szt. 1; A-3, kolor, 60 wydr./min.;
g) urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarko-kopiarka, duplex) stanowiskowe - szt. 5; A-4, cz.-b. 24 wydr./min;
h) projektor – szt. 1; matryca DLP/LED o kontraście 15000:1, głośniki, ekran rozwijany elektr., pilot, rozdzielczość Full HD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156658,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALIBU PC R. Bujalski, W. Dejer i R. Maciak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060012278,
7.3.3) Ulica: Połczyńska 96,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-302
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK CELOWY Z SIEDZIBĄ WE WŁODAWIE
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYGMINNY ZWIĄZEK CELOWY Z SIEDZIBĄ WE WŁODAWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156658,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-06INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Budowa kancelarii podwójnej Leśnictw Marynki - Lubień
- Remont i termomodernizacja budynku biurowego położonego we Włodawie przy ul Granicznej 8A, etap 2.
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.