eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa balkoników bariatrycznych, chodzików rehabilitacyjnych, wózków bariatrycznych oraz wózków inwalidzkich dla SPSK im. Adama Grucy CMKP w Otwocku w ramach Projektu Dostępność Plus.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa balkoników bariatrycznych, chodzików rehabilitacyjnych, wózków bariatrycznych oraz wózków inwalidzkich dla SPSK im. Adama Grucy CMKP w Otwocku w ramach Projektu Dostępność Plus.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa balkoników bariatrycznych, chodzików rehabilitacyjnych, wózków bariatrycznych oraz wózków inwalidzkich dla SPSK im. Adama Grucy CMKP w Otwocku w ramach Projektu Dostępność Plus.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a0bb953-5f58-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428505/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.144.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226927,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dostawa 4 balkoników bariatrycznych dla oddziałów szpitalnych, Izby Przyjęć Planowych i Ostrego Dyżuru oraz Poradni Specjalistycznych
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres:

1) Dostawa
2) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru.
4. Gwarancja – minimum 24 miesiące (parametr oceniany)

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwierają załączniki do SWZ:

 Nr 1 A -formularz cenowy
 Nr 4- tabela wymagań ogólnych
 Nr 5- tabela wymaganych parametrów technicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141720-3 - Pomoce do chodzenia

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Dostawa 21 chodzików rehabilitacyjnych dla oddziałów szpitalnych
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres:

1) Dostawa
2) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru.
4. Gwarancja – minimum 24 miesiące (parametr oceniany)

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwierają załączniki do SWZ:

 Nr 1 A -formularz cenowy
 Nr 4- tabela wymagań ogólnych
 Nr 5- tabela wymaganych parametrów technicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141720-3 - Pomoce do chodzenia

4.5.5.) Wartość części: 10269 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Dostawa 15 wózków bariatrycznych do transportu pacjentów w pozycji leżącej dla Bloku Operacyjnego, Izby Przyjęć Ostrego Dyżuru i Izby Przyjęć Planowych
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres:

1) Dostawa
2) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru.
3) Szkolenie wskazanego personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania i obsługi wyrobów, mycia i dezynfekcji oraz konserwacji (dotyczy zadania nr 3 wózki bariatryczne).

4. Gwarancja – minimum 24 miesiące (parametr oceniany)

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwierają załączniki do SWZ:

 Nr 1 A -formularz cenowy
 Nr 4- tabela wymagań ogólnych
 Nr 5- tabela wymaganych parametrów technicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141720-3 - Pomoce do chodzenia

4.5.5.) Wartość części: 130896 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Dostawa 23 wózków inwalidzkich dla oddziałów szpitalnych, Izby Przyjęć Planowych i Ostrego Dyżuru oraz Poradni Specjalistycznych






3. Zamówienie obejmuje następujący zakres:

1) Dostawa
2) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru.


4. Gwarancja – minimum 24 miesiące (parametr oceniany)

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwierają załączniki do SWZ:

 Nr 1 A -formularz cenowy
 Nr 4- tabela wymagań ogólnych
 Nr 5- tabela wymaganych parametrów technicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141720-3 - Pomoce do chodzenia

4.5.5.) Wartość części: 63917,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48332,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48332,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48332,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-10-02-094

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48332,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania nr 2 (chodzik rehabilitacyjny), ponieważ złożona oferta podlegała odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132354 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239784,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132354 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMED ŻYWIEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527268-59-25

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132354 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45705,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74659,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51667,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. U. Euro- Medical Maciej Świda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-220-16-41

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51667,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.