Og³oszenie z dnia 2022-12-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00409527/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00418117/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9989c3ad-5451-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9989c3ad-5451-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00516787
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji skarbowej i podleg³ych jednostek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00409527/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.68.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 293312,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ po zmianie z dnia 31.10.2022 r. oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ I - Dostawa i monta¿ wyposa¿enia sali obs³ugi podatnika w Urzêdzie Skarbowym w Lubaczowie zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci I stanowi±cym Za³±cznik nr 1/I oraz Za³±cznik nr 1A po zmianie z dnia 31.10.2022 r. do SWZ, tj.:
3.1. 3 szt. lady o wym. 180 x 100 x 75h ,
3.2 1 szt. lady o wym. 160 x 80 x 75h,
3.3 1 szt. biurka na stela¿u regulowanym o wym. 160 x 80 x 70/120h,
3.4 6 szt. przegród pomiêdzy biurkami o wym. 99 x 4 x 145h,
3.5 2 szt. przegród o wym. 79 x 4 x 145h,
3.6 5 szt. kontenerów mobilnych z zamkiem o wym. 43 x 45 x 56h,
3.7 5 szt. pó³ek pod klawiaturê o wym. 69 x 35 x 6-10,5h,
3.8 4 szt. szafek pó³otwartych z dodatkowymi pó³kami o wym. 80 x 39 x 147,8h,
3.9 2 szt. szafek pó³otwartych o wym. 80 x 39 x 147,8h,
3.10 2 szt. rega³ów otwartych z dodatkowymi pó³kami o wym. 80 x 39 x 147,8h,
3.11 1 szt. dostawki o wym. 140 x 40 x 112,5h,
3.12 2 szt. os³on stoj±cych o wym. 150 x 3 x 90h (ca³kowita wysoko¶æ),
3.13 2 szt. os³on wisz±cych o wym. 170 x 2 x 80h (ca³kowita wysoko¶æ),
3.14 8 szt. krzese³ bez pod³okietników, tapicerowane w ca³o¶ci,
3.15 5 szt. folteli obrotowych z zag³ówkiem,
3.16 1 komplet wyposa¿enia k±cika dzieciêcego (stolik czerwony i bia³y, krzese³ko czerwone, bia³e, ró¿owe i niebieskie)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39132100-7 - Szafy na akta
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40650,11 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ II - Dostawa i monta¿ 264 szt. krzese³ tapicerowanych zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci II stanowi±cym Za³±cznik nr 1/II oraz Za³±cznik nr 1A do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28647,22 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ III -Dostawa foteli obrotowych, niezmontowanych, w opakowaniu dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci III stanowi±cym Za³±cznik nr 1/III oraz Za³±cznik nr 1A do SWZ, tj.:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w ramach zamówienia dla niniejszej czê¶ci:
3.1. 5 szt. foteli obrotowych typu sonata, przy czym zakres rzeczowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objêtego prawem opcji tj.:
a) 4 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie wiêcej ni¿ 1 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).
3.2. 395 szt. foteli obrotowych typu stilo, przy czym zakres rzeczowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objêtego prawem opcji tj.:
a) 359 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie wiêcej ni¿ 36 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 224015,02 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 51973,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55251,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51973,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Bialic Przedsiêbiorstwo Produkcyjno- Handlowo- Us³ugowe "BIHA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180544507
7.3.3) Ulica: 510
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wilcza
7.3.5) Kod pocztowy: 36-072
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 51973,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32147,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35654,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35654,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA SYSTEM ZBIGNIEW DÊBSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710326841
7.3.3) Ulica: ul. 10 Lutego 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 35654,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216037,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 256159,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216037,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA SYSTEM ZBIGNIEW DÊBSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710326841
7.3.3) Ulica: ul. 10 Lutego 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216037,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzeda¿ i dostawa sprzêtu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kszta³cenia zawodowego w Zespole Szkó³ Technicznych w Rzeszowie
- Zakup i dostawa komputerów oraz licencji na oprogramowanie biurowe
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podzia³em na piêæ czê¶ci
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Dostawa manipulatora 6-osiowego
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w czê¶ciach
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w czê¶ciach
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego O¶rodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiêkszamy zasiêg"
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i monta¿ mebli i asystorów stomatologicznych ujêta w 2 pakietach
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II)
- Dostawa wraz z monta¿em wyposa¿enia meblowego do modernizowanych pracowni zawodowych w Zespole Szkó³ Samochodowych i Ogólnokszta³c±cych przy ul. Filarowej(...)ramach projektu "Bielsko-Bia³a-zawodowo".
- Zakup mebli wraz z dostaw± i monta¿em w podziale na czê¶ci
wiêcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.