eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek



Og³oszenie z dnia 2022-12-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9989c3ad-5451-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9989c3ad-5451-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00516787

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji skarbowej i podleg³ych jednostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00409527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.68.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 293312,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ po zmianie z dnia 31.10.2022 r. oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.
Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ I - Dostawa i monta¿ wyposa¿enia sali obs³ugi podatnika w Urzêdzie Skarbowym w Lubaczowie zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci I stanowi±cym Za³±cznik nr 1/I oraz Za³±cznik nr 1A po zmianie z dnia 31.10.2022 r. do SWZ, tj.:
3.1. 3 szt. lady o wym. 180 x 100 x 75h ,
3.2 1 szt. lady o wym. 160 x 80 x 75h,
3.3 1 szt. biurka na stela¿u regulowanym o wym. 160 x 80 x 70/120h,
3.4 6 szt. przegród pomiêdzy biurkami o wym. 99 x 4 x 145h,
3.5 2 szt. przegród o wym. 79 x 4 x 145h,
3.6 5 szt. kontenerów mobilnych z zamkiem o wym. 43 x 45 x 56h,
3.7 5 szt. pó³ek pod klawiaturê o wym. 69 x 35 x 6-10,5h,
3.8 4 szt. szafek pó³otwartych z dodatkowymi pó³kami o wym. 80 x 39 x 147,8h,
3.9 2 szt. szafek pó³otwartych o wym. 80 x 39 x 147,8h,
3.10 2 szt. rega³ów otwartych z dodatkowymi pó³kami o wym. 80 x 39 x 147,8h,
3.11 1 szt. dostawki o wym. 140 x 40 x 112,5h,
3.12 2 szt. os³on stoj±cych o wym. 150 x 3 x 90h (ca³kowita wysoko¶æ),
3.13 2 szt. os³on wisz±cych o wym. 170 x 2 x 80h (ca³kowita wysoko¶æ),
3.14 8 szt. krzese³ bez pod³okietników, tapicerowane w ca³o¶ci,
3.15 5 szt. folteli obrotowych z zag³ówkiem,
3.16 1 komplet wyposa¿enia k±cika dzieciêcego (stolik czerwony i bia³y, krzese³ko czerwone, bia³e, ró¿owe i niebieskie)

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39132100-7 - Szafy na akta

39121100-7 - Biurka

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40650,11 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.
Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ II - Dostawa i monta¿ 264 szt. krzese³ tapicerowanych zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci II stanowi±cym Za³±cznik nr 1/II oraz Za³±cznik nr 1A do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzes³a

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28647,22 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podleg³ych jednostek wyszczególnionych w Za³±czniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, monta¿ i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.
Poprzez dostawê Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi do ich nale¿ytego funkcjonowania elementami wynikaj±cymi z zastosowanego przez Wykonawcê sposobu monta¿u.
Poprzez monta¿ Zamawiaj±cy rozumie nale¿yte, zgodne z zasadami sztuki i przyjêtymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opró¿nionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposa¿enia przedmiotu zamówienia gwarantuj±ce ich pe³n± funkcjonalno¶æ oraz usuniêcie opakowañ.
2. Dostawa, roz³adunek i monta¿ mebli biurowych mo¿e byæ realizowany przez Wykonawcê przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3. Czê¶æ III -Dostawa foteli obrotowych, niezmontowanych, w opakowaniu dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia dla czê¶ci III stanowi±cym Za³±cznik nr 1/III oraz Za³±cznik nr 1A do SWZ, tj.:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w ramach zamówienia dla niniejszej czê¶ci:
3.1. 5 szt. foteli obrotowych typu sonata, przy czym zakres rzeczowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objêtego prawem opcji tj.:
a) 4 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie wiêcej ni¿ 1 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).
3.2. 395 szt. foteli obrotowych typu stilo, przy czym zakres rzeczowy sk³ada siê z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objêtego prawem opcji tj.:
a) 359 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie wiêcej ni¿ 36 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 224015,02 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 51973,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55251,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51973,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Bialic Przedsiêbiorstwo Produkcyjno- Handlowo- Us³ugowe "BIHA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180544507

7.3.3) Ulica: 510

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

7.3.5) Kod pocztowy: 36-072

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 51973,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32147,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 35654,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35654,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA SYSTEM ZBIGNIEW DÊBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710326841

7.3.3) Ulica: ul. 10 Lutego 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 35654,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216037,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 256159,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216037,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA SYSTEM ZBIGNIEW DÊBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710326841

7.3.3) Ulica: ul. 10 Lutego 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216037,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.