eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówDostawa i montaż wyposażenia do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Piotrków

1.3.) Oddział zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęczno 101

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/6451840

1.5.8.) Numer faksu: 44/6451860

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piotrkow.lodz.lasy.gov.pl/przetargi-zamowienia-zarzadzenia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14afe0cf-5ea2-48c2-9479-23f13c2a8bcd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14afe0cf-5ea2-48c2-9479-23f13c2a8bcd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029231/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu medycznego do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215470,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż wyposażenia do Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Kole”, w ramach dofinansowania w formie dotacji ze środków NFOŚiGW. Umowa nr 1887/2023/Wn05/OP-wk/D.
1. Dostarczone urządzenia muszą być kompletne, pełnowartościowe i fabrycznie nowe.
2. Dostarczone urządzenia muszą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i norm, dotyczących tego rodzaju artykułów, posiadać wymagane prawem certyfikaty i pozwolenia.
3. Urządzenia wraz z podzespołami muszą być dostarczone do Zamawiającego w formie gotowej do uruchomienia bez potrzeby jakichkolwiek czynności po stronie Zamawiającego związanych z montażem/demontażem podzespołów wewnętrznych czy zewnętrznych.
4. Do urządzeń muszą zostać dostarczone wszelkiego rodzaju uchwyty, mocowania, śruby, przewody umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i podłączenia ich do sieci elektrycznej i informatycznej Zamawiającego.
5. Wykonawca odpowiada za szkody w mieniu, jakie powstały na skutek wykonywanych przez niego czynności w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
6. Dostarczony sprzęt będzie objęty gwarancją przez okres co najmniej 24 miesiące od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis w tab. w p. 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256935,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310178,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256935,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁOWACKI-VET Agata Głowacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101858058

7.3.3) Ulica: ul. Akacjowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bukowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 92-701

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256935,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.