eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goworowo"Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOWOROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21

1.5.2.) Miejscowość: Goworowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 761 40 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b719941-3cf9-4f67-9d31-075abc0d966c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b719941-3cf9-4f67-9d31-075abc0d966c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2024.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160657,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych, w tym niepełnosprawnych ruchowo, z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w Ostrołęce wraz z zapewnieniem specjalistycznej opieki podczas przejazdu w okresie od 1 października 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. Transport obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, w tym dwoje ze specjalnymi potrzebami, z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem do miejsca zamieszkania:
1. Jemieliste - placówka oświaty: Kolorowa Szkoła Ostrołęka ul. Poznańska 34 – powrót do miejsca zamieszkania - 1 niepełnosprawny ze szczególnymi potrzebami,
2. Kobylin - placówka oświaty: Kolorowa Szkoła Ostrołęka ul. Poznańska 34 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny ze szczególnymi potrzebami,
3. Pasieki – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
4. Czarnowo – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
5. Brzeźno – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
6. Ponikiew – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
7. Rębisze Działy - Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa w Laskowcu – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny.
Dzienna liczba dowozów - 1 kurs poranny z dowiezieniem dzieci z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych, dzienna liczba odwozów - 2 kursy popołudniowe z odwiezieniem dzieci z placówek oświatowych do miejsc zamieszkania. Z uwagi na niezależne od Zamawiającego okoliczności, m.in. nieobecności uczniów, choroby, zmiany harmonogramu zajęć dzieci, nieprzewidziane wcześniej dni wolne w placówkach oświatowych itp., ilość kursów dziennych może ulec zmianie. Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania dziennie to 255 km. Liczba dni dowozu przyjęta do wyceny przedmiotu zamówienia od 1 października 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. - łącznie 180 dni, maksymalnie 540 kursów. UWAGA! Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą za faktycznie wykonaną liczbę dowozów i odwozów. Dowożenie dzieci będzie się odbywać 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć tj. święta oraz pozostałe dni ustawowo wolne od nauki. Odbiór dzieci z miejsca zamieszkania. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami uczniów oraz dyrektorami placówek oświatowych. Planowana trasa przewozu powinna uwzględniać, że dzieci ze szczególnymi potrzebami powinny być odbierane jako ostatnie i odwożone do miejsca zamieszkania w pierwszej kolejności. Przy transporcie dzieci wymagana jest większa przestrzeń między siedzeniami pasażerskimi 28-30 cm, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, w tym co najmniej dwa miejsca z możliwością użycia systemu ISOFIX oraz jedno miejsce z co najmniej 42 cm przestrzenią ze względu na budowę fotelika i niepełnosprawność dziecka. Z uwagi na specyficzne potrzeby dzieci odnośnie miejsca, konieczność zapewnienia opiekunowi bezproblemowego dostępu do wszystkich przewożonych, możliwość zwiększenia liczby osób przewożonym oraz zapewnienie niezbędnego komfortu i bezpieczeństwa korzystających z przewozu konieczne jest świadczenia usługi pojazdem minimum 20-sto osobowym, nie starszym niż 10 lat. Wykonawca winien dysponować co najmniej jednym dodatkowym pojazdem zastępczym o standardzie nie gorszym niż pojazd, którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, aby w razie awarii jednego z pojazdów mógł wykonywać w terminie przedmiot zamówienia. Pojazdy, którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia, powinny zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest posiadać minimum 3 letnie doświadczenie przy przewozie osób niepełnosprawnych oraz na własny koszt:
- ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi;
- ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia;
- na bieżąco dostosowywać warunki dowozu do panującej sytuacji epidemicznej i obowiązujących przepisów, wydawanych w szczególności przez Ministerstwo Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego oraz przestrzegać przepisów bhp i p.poż.
W czasie przejazdu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi poprzez wykwalifikowaną osobę dorosłą, która m.in. udzieli pomocy dzieciom niepełnosprawnym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, doprowadzi dzieci z auta do placówki oraz zaopiekuje się niepełnosprawnymi ze szczególnymi potrzebami. Osoba taka powinna przejść kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla opiekuna, posiadać minimum 3 letnie doświadczenie przy przewozie osób niepełnosprawnych oraz być wyposażona w telefon komórkowy do bezpośredniego kontaktu z opiekunami dzieci. Kierowca pojazdu musi posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz odbyty kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Złożona oferta została przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi co dało możliwość odczytania oferty przed upływem terminu ich składania, podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.