eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, magazynowania, dostawy i rozładunku elementów małej architektury oraz stalowych krat pomostowych pomiędzy ul. Kurczaba i ul. Wielicką w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, magazynowania, dostawy i rozładunku elementów małej architektury oraz stalowych krat pomostowych pomiędzy ul. Kurczaba i ul. Wielicką w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 122010240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91deb849-6cca-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, magazynowania, dostawy i rozładunku elementów małej architektury oraz stalowych krat pomostowych pomiędzy ul. Kurczaba i ul. Wielicką w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91deb849-6cca-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447461

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.89.23.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 382182,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, magazynowania, dostawy i rozładunku elementów małej architektury oraz stalowych krat pomostowych, pomiędzy ul. Kurczaba i ul. Wielicką w Krakowie
Zakres zamówienia obejmuje:
etap I - sprzedaż elementów małej architektury i/lub krat pomostowych możliwa do zrealizowania do dnia 19.12.2023r., z uwzględnieniem magazynowania, dostawy i rozładunku w/w do dnia 30.04.2024r.
etap II - sprzedaż elementów małej architektury i/lub krat pomostowych możliwa do zrealizowania w okresie od 20.12.2023r. do dnia 30.04.2024r., z uwzględnieniem magazynowania, dostawy i rozładunku w/w do dnia 30.04.2024r.
Całkowity zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, magazynowanie, dostawę i rozładunek elementów małej architektury tj.:
URZĄDZENIA ZABAWOWE DLA MŁODSZYCH DZIECI
Pieńki do skakania A.1– 1 kpl., Równoważnia A.2– 1 szt., Tunel w ogrodzie A.3– 1 szt., Równoważnia z pochwytem A.4– 1 szt.
URZĄDZENIA ZABAWOWE DLA STARSZYCH DZIECI
Konstrukcja z bali do wspinaczki B.1– 1 szt., Zjeżdżalnia terenowa B.2– 1 szt., Stopnie z bali z pochwytem B.3– 2 szt., Konstrukcja linowa do wspinania B.4. - 1 szt., Słupy wspinaczkowe B.5– 1 kpl., Ścieżka ze słupów B.6– 1 kpl., Pieńki do siedzenia B.7– 1 kpl.
POZOSTAŁE ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY
Ławka typ Ł.1a– 8 szt., Ławka typ Ł.1b– 6 szt., Hamak H– 3 szt., Kosz na śmieci typ K.1a – 5 szt., Kosz na śmieci typ K.1b – 3 szt., Tablica informacyjna (przy urządzeniach zabawowych) typ1 -2 szt., Tablica informacyjna typ2 – 3 szt., Tablica informacyjna typ3 – 2 szt.
STALOWE KRATY POMOSTOWE
Systemowe ocynkowane kraty wciskane o oczku 33x11mm/40x2 przeciwpoślizgowe o wymiarach 1500x1000mm – 160 szt. (240m2)
Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, czyli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 8 i nr 9 do SWZ.
Zakres przedmiotowy zamówienia i wymagania związane z jego realizacją:
- W ramach zamówienia należy sprzedać urządzenia, elementy małej architektury i stalowe kraty pomostowe, a następnie je magazynować, a później je dostarczyć i rozładować w miejscu wskazanym/Uzgodnionym z Zamawiającym na terenie Krakowa. Zmawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o terminie dostawy i rozładunku z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni roboczych. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu magazynowania o maksymalnie 6 miesięcy.
- Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia liczony od dnia następnego po wykonaniu umowy, czyli realizacji dostawy i rozładunku.
- Zapisy w załączonym opisie przedmiotu dotyczące określonych w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie. W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego
- Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia, czyli od momentu dostawy i rozładunku. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną naprawę przedmiotu zamówienia, jego serwis, przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym, realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, a także gwarancja obejmuje wymianę przedmiotu zamówienia lub jego elementów. W przypadku udzielania przez producenta gwarancji dłuższej niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca powinien przekazać ją Zamawiającemu.
Równoważność:
Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia technologii lub wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych, jak i formy użytkowej i architektonicznej, estetyki, kolorystyki, konstrukcji i bezpieczeństwa. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych technologii lub wyrobów mają jedynie charakter przykładowy i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne, materiałowe, konstrukcyjne, architektoniczne, dotyczące bezpieczeństwa itp. wymienione w SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji , Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz w razie konieczności uzyskania również niezbędnych uzgodnień lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
Przy oferowaniu technologii lub wyrobów innych niż opisane w SWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, materiałowych, kolorystycznych, konstrukcyjnych, dotyczących bezpieczeństwa itp., jak i technologicznych. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest również złożyć wraz z ofertą odpowiednio wypełnioną tabelę równoważności, której wzór zamieszczono w Załączniku nr A do SWZ.
Zamawiający podkreśla, iż dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do podanych wymagań traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach określonych w SWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem, w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. Ponadto Wykonawca składając ofertę wraz z rozwiązaniami równoważnymi winien zaproponować rozwiązania, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, architektoniczne, dotyczące bezpieczeństwa itp.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie PZP, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem oraz przekazania Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów, certyfikatów, świadectw jakości itp. dopuszczających do użytkowania lub innych równoważnych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ, a w tym również opis oferowanego przedmiotu zamówienia polegający na wskazaniu producenta, typu, modelu, numeru katalogowego itp. oferowanych elementów i urządzeń, odpowiednio do wzoru tabelarycznego zamieszczonego w formularzu oferty, celem możliwości dokonania oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SWZ. W przypadku elementów będących wyrobem własnym Wykonawca jednocześnie oświadcza, iż zaoferowane elementy spełniają wymogi techniczne i jakościowe zwarte w szczegółowym opisie przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 i nr 9 do SWZ. Podanie danych niepełnych, błędnych lub nieprawidłowych, a w efekcie niepozwalających na identyfikację i weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia w wymaganiami SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

44212320-8 - Konstrukcje różne

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494814,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554398,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494814,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flora Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453

7.3.3) Ulica: ul. Isep 11

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494814,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-07 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.