Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436054/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA W SEZONIE 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81
1.5.2.) Miejscowość: Mszana
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32475955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,141710,7dfad8b16c4862e6b74d02a37912b27f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA W SEZONIE 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae6cd1b1-5e91-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020258/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436054
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 601082,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 556557,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotkówprzeciwśnieżnych na terenie sołectw Gminy Mszana. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i
zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach
wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Mszana.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SWZ.
1.3 Z uwagi na przedmiot zamówienia, w niniejszym postępowaniu nie ma zastosowania przepis art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
1.4 Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie
usługi będzie wynagrodzeniem kosztorysowym za faktycznie przepracowane godziny sprzętu oraz ilości zużytego materiału
wg cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 245831,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotkówprzeciwśnieżnych na terenie sołectw Gminy Połomia. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i
zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach
wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Połomia.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SWZ.
1.3 Z uwagi na przedmiot zamówienia, w niniejszym postępowaniu nie ma zastosowania przepis art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
1.4 Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie
usługi będzie wynagrodzeniem kosztorysowym za faktycznie przepracowane godziny sprzętu oraz ilości zużytego materiału
wg cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 222186,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników oraz montaż i demontaż płotkówprzeciwśnieżnych na terenie sołectw Gminy Gogołowa. Wykonanie w/w usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu i
zwalczaniu śliskości na drogach gminnych, chodnikach, drogach dojazdowych do obiektów użyteczności publicznej, drogach
wewnętrznych oraz placach i parkingach w sołectwie Gogołowa.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SWZ.
1.3 Z uwagi na przedmiot zamówienia, w niniejszym postępowaniu nie ma zastosowania przepis art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
1.4 Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie
usługi będzie wynagrodzeniem kosztorysowym za faktycznie przepracowane godziny sprzętu oraz ilości zużytego materiału
wg cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 133063,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231076,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231076,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231076,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DAWID GASIDŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422981236
7.3.3) Ulica: CENTRALNA 91
7.3.4) Miejscowość: POŁOMIA
7.3.5) Kod pocztowy: 44-323
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Dawid Gasidło
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Dawid Gasidło
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231076,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-16 do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209271,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209271,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209271,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DAWID GASIDŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422981236
7.3.3) Ulica: CENTRALNA 91
7.3.4) Miejscowość: POŁOMIA
7.3.5) Kod pocztowy: 44-323
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Dawid Gasidło
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Dawid Gasidło
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209271,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-16 do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125193,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125193,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125193,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USLUGOWA DAWID GASIDŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422981236
7.3.3) Ulica: CENTRALNA 91
7.3.4) Miejscowość: POŁOMIA
7.3.5) Kod pocztowy: 44-323
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Dawid Gasidło
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Dawid Gasidło
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125193,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-16 do 2024-04-30INNE PRZETARGI MSZANA
więcej: przetargi MSZANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2025 do 31.03.2026 na terenie miasta Pyrzyce
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.