Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442047/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00461964/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00468978/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00472227/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk w formule „zaprojektuj i wybuduj” zad. inwest. poleg. na wyk. Adaptacji pomieszczeń LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Dziel. Ursynów m. st. Warszawy wraz z peł nadzoru autor. nad jej realizacją.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk w formule „zaprojektuj i wybuduj” zad. inwest. poleg. na wyk. Adaptacji pomieszczeń LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 w Dziel. Ursynów m. st. Warszawy wraz z peł nadzoru autor. nad jej realizacją.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ca2825a-6903-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Adaptacja pomieszczeń LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 dla potrzeb FabLab wraz z modernizacją instalacji elektrycznej budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 89/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” - zadanie inwestycyjne polegające na wykonaniu Adaptacji pomieszczeń LXX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dembowskiego 1 w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacją.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu Adaptacji pomieszczeń LXX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dembowskiego 1 w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacją.
W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się remont istniejącego budynku w zakresie
wnętrz włącznie z instalacjami z uwzględnieniem zapewnienia dostępności do lokalu osobom z niepełnosprawnościami oraz modernizację instalacji elektrycznej dla całego budynku szkoły.
Celem lokalizacji funkcji społecznej w obiekcie jest stworzenie miejsca ciekawej i kreatywnej przestrzeni dla mieszkańców żyjących w środowisku miejskim.
W lokalu odbywać się będą działania edukacyjne oraz kulturalne oraz otwarte wydarzenia. W zależności od aktualnych potrzeb społecznych, mogą być tu prowadzone np. warsztaty rzemieślnicze, artystyczne, zajęcia edukacyjne, kluby tematyczne itp.
Rewitalizacja obiektu, obejmująca jego remont, modernizację i przebudowę, musi spełniać wymagania dostosowania istniejącego obiektu do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i sanitarno-higienicznych oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
7.1. Klauzula społeczna
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w pkt 2) zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace:
• prace przygotowawcze,
• roboty demontażowe,
• roboty elektryczne i sanitarne,
• roboty wykończeniowe.
4) Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7.2. Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
7.3. Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga, aby Projektant opracowując dokumentację projektową przewidział, zaprojektował i zapewnił dostęp wraz z możliwością użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami do wszystkich podstawowych funkcji lokalu, ogródka i jego otoczenia, zgodnie z definicją „projektowania uniwersalnego” oraz treścią dokumentów:
a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1225, t.j.).
b) Zarządzenie Prezydenta m.st. Warszawy nr 1682/2017 z 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
c) „Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami” uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania — poradnik. Wydany przez Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, jako kodeks dobrych praktyk. Warszawa. Data wydania: 11.2017.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami_zmiana– stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ;
3) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami – stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ;
4) STWiOR – stanowiący załącznik nr 6c do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4542366,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11038500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4542366,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WinBud Usługi Budowlane Radosław Bogus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971901896
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 83
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WINBUD Usługi Budowlane Bogus Radosław
jakie przetargi wygrała firma
WINBUD Usługi Budowlane Bogus Radosław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4542366,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.