Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403662/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00412340/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00416421/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatów do telefonii komórkowej dla sadów z obszaru apelacji rzeszowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ddd4124-54ba-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatów do telefonii komórkowej dla sadów z obszaru apelacji rzeszowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ddd4124-54ba-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116045/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa aparatów do telefonii komórkowej dla sądów z obszaru apelacji rzeszowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-271-105/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do telefonii komórkowej typ 2 – ponadstandardowy dla sadów z obszaru apelacji rzeszowskiej, jak niżej:1) Sąd Okręgowy w Krośnie (F) - szt. 5
2) Sąd Rejonowy w Brzozowie (F)- szt. 5
3) Sąd Okręgowy w Rzeszowie (F) - szt. 13
4) Sąd Rejonowy w Lesku - szt. 3
5) Sąd Rejonowy w Sanoku - szt. 2
6) Sąd Rejonowy w Jarosławiu - szt. 2
7) Sąd Rejonowy w Dębicy - szt. 11
8) Sąd Rejonowy w Rzeszowie - szt. 6
9) Sąd Rejonowy w Stalowej Woli - szt. 2
10) Sąd Rejonowy w Tarnobrzegu - szt. 2
RAZEM - szt. 51
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.5.) Wartość części: 62195,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy dla sądów z obszaru apelacji rzeszowskiej, w ilości jak niżej:Zamówienie podstawowe:
1) Sąd Apelacyjny w Rzeszowie - szt. 4
2) Sąd Okręgowy w Krośnie (F)- szt. 1
3) Sąd Okręgowy w Przemyślu (F) - szt. 3
4) Sąd Okręgowy w Rzeszowie (F) - szt. 1
5) Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu (F) -szt.5
6) Sąd Rejonowy w Nisku (F) - szt. 2
7) Sąd Rejonowy w Kolbuszowej (F) - szt. 1
8) Sąd Rejonowy w Przemyślu -szt. 3
RAZEM: szt. 20
Zamówienie w ramach prawa opcji:
Sąd Apelacyjny w Rzeszowie - szt. 35
Termin realizacji zamówienia:
a) 30 dni od daty zawarcia umowy (zamówienie podstawowe) nie później niż do dnia 22 grudnia 2023 r.
b) 20 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia od Zamawiającego (zamówienie opcjonalne) nie później niż do dnia 22 grudnia 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.5.) Wartość części: 147470,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy dla sądów z obszaru apelacji rzeszowskiej, w ilości jak niżej:1) Sąd Apelacyjny w Rzeszowie - szt. 4
2) Sąd Okręgowy w Przemyślu (F) - szt. 2
3) Sąd Rejonowy w Kolbuszowej (F) - szt.1
4) Sąd Rejonowy w Jaśle - szt. 2
5) Sąd Rejonowy w Przemyślu- szt. 1
6) Sąd Rejonowy w Stalowej Woli- szt. 3
RAZEM 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.5.) Wartość części: 63414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81799,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134869,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81799,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012100784
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81799,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213097,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238466,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213097,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOBILE CITY Bartosz Nosinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221115798
7.3.3) Ulica: ks. Jakuba Wujka 15/17
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-581
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213097,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77551,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84747,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77551,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOBILE CITY Bartosz Nosinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221115798
7.3.3) Ulica: ks. Jakuba Wujka 15/17
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-581
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77551,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.