Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409343/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00449854/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00524554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rossosz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001085100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 8
1.5.2.) Miejscowość: Rossosz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-533
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 378 45 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rossosz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-611fc804-7703-4da1-87d1-835791346e821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-611fc804-7703-4da1-87d1-835791346e82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067652/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6900000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt realizowany w systemie zaprojektuj – wybuduj obejmuje wykonanie następujących działań:
1. Termomodernizacja części budynku w Zespole Placówek Oświatowych wraz z halą sportową obejmująca docieplenie elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO.
2. Termomodernizacja budynku po Przedszkolu wraz z adaptacją na cele publiczne i dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami, obejmująca docieplenie elewacji, modernizację instalacji elektrycznej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO i instalacji ogrzewania. Ponadto modernizacja instalacji sanitarnej, wykonanie wejścia dostępnego dla osób niepełnosprawnych.
3. Modernizacja zdegradowanych budynków zaplecza technicznego przy Gminnym Ośrodku Kultury, przy budynku po Przedszkolu wraz z terenem wokół niego, przy Urzędzie Gminy wraz z jego modernizacją.
4.3 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie map do celów projektowych, map inwentaryzacyjnych a także map podziałowych jeżeli zajdzie taka konieczność,
2) opracowanie koncepcji projektów i uzyskanie akceptacji Zamawiającego,
3) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) Projekt architektoniczno - budowlany (w skład którego wejdą niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę) zawierający: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany wraz z informacją bioz, charakterystyka energetyczna z analizą wysokoefektywnych alternatywnych źródeł energii, badania hydrogeologiczne gruntu - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
b) Projekt techniczny w tym: projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekt instalacji sanitarnych, projekt instalacji elektrycznych, - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
c) Projekty wykonawcze poszczególnych branż w skład którego wejdą niezbędne wymagane projekty- w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
Część architektoniczno – konstrukcyjna: projekt architektoniczny techniczny, projekt konstrukcyjny wykonawczy,
Część elektryczna: projekt instalacji wewnętrznych linii zasilających, podłączenia urządzeń, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, projekt instalacji wewnętrznych teletechnicznej, projekt instalacji oświetleniowej zewnętrznej,
Część sanitarna: projekt przyłączy wodociągowych lub sieci wodociągowej, projekt przyłączy kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki, projekt pompy ciepła, projekt instalacji wewnętrznej wod. - kan., projekt instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania
d) Kosztorys opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym , przedmiary i specyfikacje poszczególnych robot - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz).
4) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, warunków, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
6) wykonanie prac budowlanych polegających na termomodernizacji części budynku w Zespole Placówek Oświatowych wraz z halą sportową obejmująca docieplenie elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO. Termomodernizacji budynku po Przedszkolu wraz z adaptacją na cele publiczne i dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami, obejmująca docieplenie elewacji, modernizację instalacji elektrycznej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO i instalacji ogrzewania. Ponadto modernizacja instalacji sanitarnej, wykonanie wejścia dostępnego dla osób niepełnosprawnych. Modernizacji zdegradowanych budynków zaplecza technicznego przy Gminnym Ośrodku Kultury, przy budynku po Przedszkolu wraz z terenem wokół niego, przy Urzędzie Gminy wraz z jego modernizacją na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
7) wykonanie obsługi geodezyjnej;
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
9) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8782200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILL-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372649478
7.3.3) Ulica: Brzeska 134
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI ROSSOSZ
więcej: przetargi ROSSOSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.