Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477777/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551317500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 36
1.5.2.) Miejscowość: Długosiodło
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 679
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 187
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gciksir@dlugosiodlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gciksirdlugosiodlo.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe50b1c-b477-4771-a00f-72908f122fd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040237/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle a) świeże mięso wieprzowe i drobiowe b) świeże warzywa i owoce c) artykuły spożywcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCI.ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 352671,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125431,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu iRekreacji z siedzibą w Długosiodle. Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do kuchni
prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki, ul. T. Kościuszki 5, 07-210
Długosiodło,
b) Zespole Szkół w Starym Bosewie, ul. Rozwojowa 19, Stare Bosewo, 07-210 Długosiodło.
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
1. Część I świeże mięso wieprzowe i drobiowe – 3 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. od 6.00 do 7.00, w
uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje dostawy w dniu złożenia zamówienia - zamówienia mogą być
składane do godziny 7.00, zaś dostawa musi nastąpić do godziny 12.00.
Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z
podaniem ilości, najpóźniej do godz. 12.00 przed dniem dostawy (w przypadku części I Zamawiający przewiduje dostawy
również w dniu złożenia Zamówienia).
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do
spożycia. Zamawiający nie dopuszcza mięsa, które wcześniej było pakowane hermetycznie lub zamrażane. W
przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający
dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie
warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego
dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych
pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Nie wszystkie
rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo
zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości
dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.
Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. nr 5.1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 63415,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu iRekreacji z siedzibą w Długosiodle. Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do kuchni
prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki, ul. T. Kościuszki 5, 07-210
Długosiodło,
b) Zespole Szkół w Starym Bosewie, ul. Rozwojowa 19, Stare Bosewo, 07-210 Długosiodło.
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
1. Część II świeże warzywa i owoce – 1 raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. od 7.00 do 14.00.
Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z
podaniem ilości, najpóźniej do godz. 12.00 przed dniem dostawy.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do
spożycia. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów,
Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować
odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia
handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie
potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający
zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania
reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia
reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.
Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. nr 5.2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 41021,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu iRekreacji z siedzibą w Długosiodle. Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do kuchni
prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki, ul. T. Kościuszki 5, 07-210
Długosiodło,
b) Zespole Szkół w Starym Bosewie, ul. Rozwojowa 19, Stare Bosewo, 07-210 Długosiodło.
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
1. Część III artykuły spożywcze – 2 razy w miesiącu (od poniedziałku do piątku) w godz. od 7.00 do 14.00.
Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z
podaniem ilości, najpóźniej do godz. 12.00 przed dniem dostawy.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do
spożycia. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów,
Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować
odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia
handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie
potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający
zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec
Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania
reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia
reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.
Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. nr 5.3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 20995,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65745,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65745,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65745,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Somianka Rucińscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527308112
7.3.3) Ulica: Serocka 42
7.3.4) Miejscowość: Somianka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE SOMIANKA RUCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE SOMIANKA RUCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65745,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-16 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotową część postępowania na podstawie art. 255 pkt 1) ww. ustawy z uwagi na fakt, iż na wykonanie części II zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22908,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22908,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22908,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22908,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-15 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 17 w Gdańsku z podziałem na 6 części"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY ZIĘBICE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "SŁONECZKO" w Nowym Tomyślu "
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.