Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492259/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II TP - Częściowa rozbiórka i przebudowa budynku mieszkalnego w Leśnictwie Krotoszyny na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jamy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jamy 5
1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564689732
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jamy@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jamy.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77c4c005-c846-4868-a71a-dcd04ff60ca31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II TP - Częściowa rozbiórka i przebudowa budynku mieszkalnego w Leśnictwie Krotoszyny na potrzeby Nadleśnictwa Jamy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77c4c005-c846-4868-a71a-dcd04ff60ca3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00477332/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku mieszkalnego w Leśnictwie Krotoszyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166815,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na częściowej rozbiórce i przebudowie budynku mieszkalnego
jednorodzinnego w Leśnictwie Krotoszyny w m. Krotoszyny 55, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski, działka ew. nr 3041/1,
na które składa się m.in.:
- rozbiórka części budynku mieszkalnego stanowiąca dobudówkę do budynku głównego
- wykonanie tarasu w miejscu rozebranej części budynku
- roboty towarzyszące.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
• roboty rozbiórkowe
• roboty porządkowe po rozbiórce
• przesklepianie otworów, wykucia i zamurowania
• wykonanie tarasu
• wykonanie schodów na taras
• wykonanie podbudowy
• ułożenie obrzeży i krawężników
• wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
• montaż okna balkonowego
• wymiana stolarki drzwiowej
• wykonanie tynków i gładzi
• wymiana sanitariatów
• wymiana płytek podłogowych i ściennych
• wymiana oświetlenia
• malowanie ścian i sufitów
• wywóz i utylizacja odpadów
Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i objęcie kierownictwa
budowy przez kierownika budowy.
2. Miejsce realizacji:
Inwestycja zlokalizowana jest w Leśnictwie Krotoszyny, w m. Krotoszyny 55, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski, działka ew.
nr 3041/1.
3 Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o: dokumentację projektową, przedmiar robót, specyfikację
techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 uPzp,
b) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
c) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
d) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których
mowa w art. 94 ustawy Pzp.
e) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 261 PZP.
f) Podwykonawstwo
- Zamawiający nie stawia wymogu osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
- Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany
jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom
wraz z podaniem firm tych Podwykonawców.
- Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego
realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
lub podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego Podwykonawcy.
- Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca
obowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zastąpić tego Podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia
tego Podwykonawcy do realizacji części zamówienia.
- Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte
wykonanie tego zamówienia.
- Zasady zawierania umów o podwykonawstwo oraz bezpośrednia zapłata wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu
podwykonawcy zostały szczegółowo opisane w art. 463-465 ustawy Pzp.
g) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy
osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. czynności polegające na robotach
murarsko-tynkarskich. Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących nadzór nad robotami budowlanymi, kierowników robót,
osób sprawujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów.
h) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku
rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce
innej osoby.
i) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g):
- roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia,
który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ,
- Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu
dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (zanonimizowanych kopii umów o pracę), a także
oświadczenie, że ww. osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca
1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu
zamówienia, liczby zatrudnionych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu;
- Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu
raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, dowody
odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
j) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. g):
- w przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. i), Wykonawca będzie każdorazowo płacił
Zamawiającemu karę w wysokości
3 000,00zł.
- w przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności opisane w
przedmiarach robót na umowę o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w
wysokości 5 000,00zł,
- w uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub
osób inną osobą lub innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu
zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie.
k) Wizja lokalna
- Zamawiający nie przewiduje możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi;
- Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji
zamówienia;
- Wykonanie wizji lokalnej jest nie obowiązkowe.
l) Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.3. SWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ustawy
Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i
wydajnościowego.
m) Oprócz wymienionego w dokumentacji projektowej zakresu robót należy także przewidzieć: kierowanie budową, prace
kontrolne i pomiarowe zgodnie z obowiązującymi normami, zabezpieczenie budowy w wodę i energię elektryczną,
dostarczenia Zamawiającemu wymaganych protokołów, instrukcji, atestów, kart gwarancyjnych oraz geodezyjnej
inwentaryzacji powykonawczej.
n) Wybór miejsca ewentualnego wywozu gruzu i innych odpadów wraz z ich utylizacją jest obowiązkiem Wykonawcy i
stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu.
o) Oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i załącznikach do SWZ.
p) Zamawiający wymaga aby termin płatności nie był krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury
VAT.
q) Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z Prawa Opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI ROGÓŹNO
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia w obiekcie i na terenie Regionalnego Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w wieku od 7- 19 lat przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
więcej: przetargi ROGÓŹNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.