eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceBudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W na odcinku od m. Strzała do m. Purzec



Ogłoszenie z dnia 2024-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W na odcinku od m. Strzała do m. Purzec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akowalska-krasuska@powiatsiedlecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatsiedlecki.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W na odcinku od m. Strzała do m. Purzec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ecff13b-df47-4beb-8125-2589eb37e2f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022501/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W na odcinku od m. Strzała do m. Purzec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.272.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęta jest budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3616W Strzała – Borki Siedleckie - Przygody na odcinku od m. Strzała do m. Purzec długości ok. 1 066 m.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – inwentaryzacja geodezyjna,
• mechaniczne karczowanie krzaków,
• roboty rozbiórkowe elementów dróg,
• wykonanie koryta pod chodnik,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• ustawienie krawężników betonowych,
• ustawienie obrzeży betonowych,
• wykonanie ulepszonego podłoża,
• wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego
• wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej,
• wykonanie ścieków podchodnikowych,
• wypełnienie szczelin między krawężnikiem a istniejącą nawierzchnią jezdni masą zalewową,
• ustawienie słupków i przymocowanie tarcz pionowych znaków drogowych,
• przestawienie pionowych znaków drogowych,
• przymocowanie do słupków tarcz pionowych znaków drogowych,
• wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego jezdni – przejścia dla pieszych,
• ustawienie balustrady U-11a,
• ustawienie barieroporęcz ochronnych stalowych U-11b,
• regulację pionową studzienek,
• oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu,
• umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi.

Szczegółowy zakres robót określają: plan orientacyjny, przedmiar robót – dołączony jako element pomocniczy oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613937,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613937,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613937,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych DROGBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252171857

7.3.3) Ulica: Gen. Kleeberga

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613937,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.