Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395495/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00422122/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I” i
„Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W KRASNEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000206411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasne 3
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1eaf513-3937-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I” i„Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1eaf513-3937-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044850/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I” i „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap II”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395495
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CAOPOW/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby Domu Dziecka nr 2 mieszczącego się w Krasnem 3. Budynek ten jest objęty ochroną konserwatorską na podstawie indywidualnego wpisu do rejestru zabytków.
2) Zakres prac podzielony jest na dwa etapy.
Etap 1 – prace izolacyjne ścian piwnicznych i cokołowych oraz prace dachowe:
a) Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej i poziomej oraz termicznej ścian piwnicznych i fundamentowych poniżej gruntu.
b) Remont piwnicy.
c) Naprawa i remont schodów zewnętrznych, tarasów z balustradami na parterze oraz murków oporowych.
d) Remont dachu i przestrzeni więźby dachowej z wymianą pokrycia.
e) Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.
f) Wykonanie instalacji odgromowej.
Etap 2 – prace elewacyjne i remontowe wewnętrzne:
a) Remont elewacji budynku.
b) Remont tarasów i balustrad na poddaszu.
c) Ocieplenie ścian budynku od wewnątrz.
d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
e) Przebudowa i remont łazienek.
f) Wymiana posadzek we wszystkich pomieszczeniach.
g) Remont schodów wewnętrznych na poddasze.
h) Wymiana sufitów podwieszonych.
i) Wymiana i częściowa konserwacja stolarki drzwiowej wewnętrznej.
j) Kompleksowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno – kanalizacyjnej.
k) Prace malarskie wszystkich ścian i sufitów po wykonaniu prac instalacyjnych.
2) Szczegółowy zakres robót i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy załączonymi do SIWZ.
3) Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty w ramach Postępowania na etapie przygotowania oferty dokonali wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3780000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5132160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3780000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARTOM Skup, Sawicki spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050368095
7.3.3) Ulica: ul. Ekologiczna 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-673
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych: wykonawca nieznany na tym etapie
Część robót elektrycznych: wykonawca nieznany na tym etapie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARTOM SKUP, SAWICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DARTOM SKUP, SAWICKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3780000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 357 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.