Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399363/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej balkonu południowego w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku w Podkowie Leśnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 3008566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej balkonu południowego w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku w Podkowie Leśnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab49b337-3ab5-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej balkonu południowego w Muzuem im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku w Podkowie Leśnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem postępowania jest wykonanie konserwacji stolarki okiennej i drzwiowej w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku. Na wykonanie została wydana zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i pozwolenie na budowę (w załączeniu).
Do remontu przewidziane są dwa okna i drzwi balkonowe zlokalizowane na I piętrze budynku Muzeum w Stawisku od strony południowej. Orientacyjne wymiary 2 sztuk okien południowych w sypialni i drzwi podany jest na złączonym rysunku.
Na realizację przedmiotu umowy remontu stolarki zawarta zostanie umowa ryczałtowo - ilościowa, gdzie ceny jednostkowe zaproponowane w kosztorysie ofertowym są stałe, a ilości zmienne. Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 7 miesięcy od jej podpisania.
Zakres prac związanych z remontem stolarki podany w przedmiarze robót:
• wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu zachowania stolarki okiennej i drzwiowej prze konserwacją,
• remont skrzydeł i drzwi - zdjęcie skrzydał okiennych i drzwi balkonowych skrzynkowych do przeprowadzenia robót renowacyjnych,
• wyjęcie oryginalnych szyb, opisane i zabezpieczenie w celu przechowania do ponownego oszklenia okien i drzwi po konserwacji i naprawach,
• demontaż mechanizmów i okuć metalowych ( zamków zawiasów, zwrotnic i elementów blokujących skrzydła) opisanie, z którego elementu stolarki zdemontowano je, określenie stanu zachowania poszczególnych elementów i określenie zakresu prac konserwatorskich i odtworzeniowych w przypadku brakujacych elemtów ( wspólcznynnik R=1,50 R),
• przeprowadzenie dezynsekcji w celu dezaktywacji drewnojadów ( poz. 2 x2),
• usunięcie warstw farby z ram okiennych - przygotowanie pod roboty renowacyjne,
• zagruntowanie stolarki z uprzednim poszpachlowaniem,
• flekowanie elementów i wyrobów stolarskich pod bezbarwne lakierowanie, politurowanie przy wielkości pojedynczych fleków do 10 cm2,
• kitowanie, szpachlowanie powierzchni ram okiennych - przyjeto 10% pow. okien,
• wymiana listew przymykowych skrzydeł okiennych,
• wymiana uszkodzonych listew okapowych,
• ręczne cyklinowanie i szlifowanie płaszczyzn drobnoziarnistym papierem ściernym - doczyszczenie okien w miejscach trudno dostępnych - przyjęto 10% powierzchni okien,
• ponowne oszklenie ram drewnianych zdejmowanych pojedyńczych na kit podwójny szkłem płaskim Float 4 mm - przyjęto 20% powierzchni do wymiany ( wspólczynnik do M=0.2),
• jednokrotne gruntowanie powierzchni - bioodporny imregnat do drewna na bazie naturalnych wosków,
• trzykrotne lakierowanie powierzchni - farba odporna na niekorystne warunki atmosferyczne, kryjąca ( wsp. dla R=1,5), krotność = 3,0,
• montaż drzwi i okien we framugach i okiennic wewnętrznych w glifie okiennym po zakończenie robót (tylko R) wraz z regulacja i ustawieniem okuć,
• okiennice i parapety - przygotowanie stolarki pod malowanie (oczyszczenie, rozmontowanie, zabezpieczenie itp.),
• usunięcie starej farby olejnej za pomocą ługowania - przygotowanie pod roboty renowacyjne,
• przeprowadzenie dezynsekcji w celu dezaktywacji drewnojadów,
• wypełnienie ubytku w elementach konstrukcyjnych flekiem regularnym przy grubości fleka 0,5-2 cm, na licu przyjęto 5% powierzchni,
• kitowanie, szpachlowanie powierzchni z całkowicie zdjętą politurą (również dla drewna nowego), powierzchnia rzeźbiona lub toczona, gł. do 10 mm, przyjeto 10% powierzchni,
• zagruntowanie drewna,
• jednokrotne gruntowanie powierzchni - bioodporny impregnat do drewna na bazie wosków,
• trzykrotne lakierowanie powierzchni - farba odporna na niekorzystmne warunki atmosferyczne, kryjąca ( wsp. dla R=1,5) krotnośc =3.
UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych.
Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 8 do SWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ.
Szczegółowy zakres prac podany jest w kosztorysie „ślepym” stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ
Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie „ślepym” i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.
Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Obowiązkowa wizja lokalna.
Została przewidziana obowiązkowa wizja lokalna w dniu 16.07.2024 roku o godz. 11:00 w budynku Muzem im. Anny I Jarosława Iwaszkiewiczów w Staowsku ul. Gołębia 1 w podkowie Lesnej.
Przewidywany zakres prac remontowych związanych ze stolarką podany jest w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym uproszczonym, który należy uzupełnić wstawiając proponowane ceny jednostkowe, a następnie wyliczyć kwotę na realizację zadania. Kwotę netto i brutto należy wstawić do formularza ofertowego, a także należy podać proponowany okres gwarancji na wykonaną pracę (minimum 3 lata od daty zakończenia). Należy również załączyć wykaz co najmniej dwóch wykonanych prac związanych z remontem stolarki pod nadzorem Wojewódzkiego Mazowieckiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 50.000,00 złotych brutto każda z nich, wykonanych w o kresie ostatnich 3 lat. Powyższy okres liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94361,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCO Marek Cuper
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112544808
7.3.3) Ulica: Kuropatwy 1
7.3.4) Miejscowość: Pęcice Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na obiekcie dworu w Jasionowie.
- Odnowienie elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego spichlerza w Szwagrowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.