Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474760/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprzątanie w pomieszczeniach RDW Nidzica w latach 2023 – 2025 z podziałem na części (3).”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 089 6256383
1.5.8.) Numer faksu: 089 6252027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzątanie w pomieszczeniach RDW Nidzica w latach 2023 – 2025 z podziałem na części (3).”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7cbecde-7468-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037175/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Sprzatanie pomieszczeń biurowych RDW Nidzica na lata 2023-25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.N/TP-2.1./3220/171/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – sprzątanie w pomieszczeniach biura RDW Nidzica i Obwodu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica,Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w pomieszczeniach administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy znajdujących się przy ul. Kolejowej 29, 13 – 100 Nidzica w latach 2023 - 2025.
Łączna powierzchnia do sprzątania: 295,20 m2 (biura na parterze) oraz 119,54 m2 archiwum (w piwnicy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 54600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – sprzątanie w pomieszczeniach Obwodu Dróg w Działdowie, ul. Skłodowskiej-Curie 22, 13-200 Działdowo,Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w pomieszczeniach administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy znajdujących się przy ul. Skłodowskiej-Curie 22, 13 – 200 Działdowo w latach 2023 - 2025.
Łączna powierzchnia do sprzątania: 120,50 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 37200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – sprzątanie w pomieszczeniach Obwodu Dróg w Iławie, ul. Komunalna 9, 14-200 Iława.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w pomieszczeniach administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy znajdujących się przy ul. Komunalnej 9, 14-200 Iława w latach 2020 - 2022.
Łączna powierzchnia do sprzątania: 102 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 38700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123578,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. PERFEKT EŁK Maciej Byczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481388280
7.3.3) Ulica: Sezamkowa 5A
7.3.4) Miejscowość: Siedliska
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. H. U. Perfekt Ełk Maciej Byczkowski
jakie przetargi wygrała firma
F. H. U. Perfekt Ełk Maciej Byczkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45018,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45018,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. PERFEKT EŁK Maciej Byczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481388280
7.3.3) Ulica: Sezamkowa 5A
7.3.4) Miejscowość: Siedliska
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. H. U. Perfekt Ełk Maciej Byczkowski
jakie przetargi wygrała firma
F. H. U. Perfekt Ełk Maciej Byczkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERTIGO - OBIEKTY Krzysztof Krysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882305420
7.3.3) Ulica: Lema 4A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-126
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VERTIGO-OBIEKTY KRZYSZTOF KRYSIAK
jakie przetargi wygrała firma
VERTIGO-OBIEKTY KRZYSZTOF KRYSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
- Remont drogi krajowej nr 51/51a na odcinku Barcikowo - Spręcowo: DK 51a w km 0+000 do 1+720 oraz DK 51 67+720 do 67+881
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości w 2025 roku pomieszczeń w budynkach Muzeum Etnograficznego w Krakowie - postępowanie II
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.