eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoNa sukcesywne bezgotówkowe zakupy paliwa w systemie kart flotowych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne bezgotówkowe zakupy paliwa w systemie kart flotowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483783512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Na sukcesywne bezgotówkowe zakupy paliwa w systemie kart flotowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78a2191f-707f-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 bezgotówkowy zakup paliwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466645/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 628730,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

olej napędowy (ON) litry 71 000
benzyna bezołowiowa ( Pb 95) litry 12 000

1.Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz być zgodne z normami: PN-EN 228:2013-04 – dotyczy benzyny bezołowiowej, PN-EN 590:2013-12 – dotyczy oleju napędowego.
2. Bezgotówkowy zakup paliwa będzie dokonywany w prognozowanym okresie 48 miesięcy od daty obowiązywania umowy w zorganizowanej stacji paliw wykonawcy. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje, że zakupi oczekiwany asortyment paliw co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy.
3. Dostawy sukcesywne, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego będą realizowane przez wykonawcę w systemie bezgotówkowego zakupu za pomocą kart flotowych lub równoważnym – przypisanych do poszczególnych pojazdów.
4. Karty bezgotówkowe umożliwiające zamawiającemu zakup paliwa na terenie całego kraju Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby Zamawiającego w ciągu 10 dni od podpisania umowy.
5. Karty bezgotówkowe będą służyć wyłącznie do zakupu paliw określonych powyżej.
6. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. Wykonawca będzie udostępniał zamawiającemu wskazane powyżej informację poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych informacji lub w inny równoważny sposób.
7. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą flotową w tankowanym pojeździe.
8. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu na terenie całego kraju.
9. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą za faktycznie dokonany zakup paliw dokonywane będą dwa razy w miesiącu za okres od 01 do 15 każdego miesiąca i od 16 do końca każdego miesiąca, na podstawie Faktury VAT, przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy w okresie 14 dni od daty wystawienia faktury

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621043,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621043,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621043,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621043,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.