Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00403926/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
- 2022/BZP 00412360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opon do KTO Rosomak oraz opon, dętek i ochraniaczy felg do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261452312, 261454839
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=355852591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opon do KTO Rosomak oraz opon, dętek i ochraniaczy felg do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-894962ce-511e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów dla jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403926/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 50-ZP-10-22/146
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212195,86 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203965,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup i dostawa SpW - ogumienia do KTO ROSOMAK (opon) w ilościach i w asortymencie wskazanym w tabeli Formularza cenowego, stanowiącego załączniknr 1A do SWZ (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 3A do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny nr 9 Formularza cenowego 1A nr – tj. „proponowany produkt, marka i typ” dla każdej pozycji.
Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczone do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 5889 przy Zwycięzców 1, 73-110 Stargard zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w sposób określony w dokumentach postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
4.5.5.) Wartość części: 57804,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup i dostawa opon, dętek i ochraniaczy felg do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ (zamówienie podstawowei zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 3B do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny nr 9 Formularza cenowego 1B nr – tj. „proponowany produkt, marka i typ” dla każdej pozycji.
Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczone do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 5889 przy Zwycięzców 1, 73-110 Stargard zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w sposób określony w dokumentach postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
19511000-1 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek
4.5.5.) Wartość części: 146160,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55733,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55733,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790
7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 291
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-438
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55733,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130747,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130747,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130747,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR GORZYCE KRZYSZTOF DROZD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671605852
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA NR 3 LOK. 3
7.3.4) Miejscowość: SANDOMIERZ
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALU-CAR GORZYCE Krzysztof Drozd
jakie przetargi wygrała firma
ALU-CAR GORZYCE Krzysztof Drozd
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130747,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
WARTOŚĆ UMOWY OPCJA: 27 866,88 ZŁ BRUTTO
CZĘŚĆ 2: WARTOŚĆ UMOWY PODSTAWA : 130 747,52 ZŁ BRUTTO
WARTOŚĆ OPCJA: 65 373,76 ZŁ BRUTTO
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.