Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454324/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2128O (ul. Jana Pawła II w Kluczborku) na odcinkach stanowiących przejścia dla pieszych i przejazd rowerowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2128O (ul. Jana Pawła II w Kluczborku) na odcinkach stanowiących przejścia dla pieszych i przejazd rowerowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2292e008-6e6f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043348/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej nr 2128O (ul. Jana Pawła II w Kluczborku) na odcinkach stanowiących przejścia dla pieszych i przejazd rowerowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.272.17.2023.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2128O (ul. Jana Pawła II w Kluczborku) na odcinkach stanowiących przejścia dla pieszych i przejazd rowerowy zgodnie z dołączoną dokumentacją techniczną stanowiącą zał. Nr 7 do SWZ.
Zakres robót będzie obejmował:
1). Roboty przygotowawcze: - demontaż istniejącego oznakowania (słupki + znaki), - rozbiórkę obrzeży betonowych 8x30, - rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej, - przestawienie krawężników betonowych 15x30.
2). Nawierzchnia: - wbudowanie obrzeży betonowych 8x30 na ławie betonowej,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm.
3). Roboty wykończeniowe: - ustawienie oznakowania pionowego, - wykonanie oznakowania poziomego, - wykonanie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych.
2. Szczegółowy opis, wszelkie wymagania, wytyczne i szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają między innymi: SWZ, STWiORB, przedmiar robót, plan orientacyjny i sytuacyjny, opis techniczny, przekroje konstrukcyjne, zestawienie oznakowania, specyfikacje techniczne, projekt techniczny oświetlenia przejść dla pieszych, projekt zagospodarowania terenu, schemat ideowy, oraz zapisy wzoru umowy, stanowiące załączniki (integralną część) SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
4. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ.
5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
6. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
7. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część SWZ tj. załącznik nr 6.
8.Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. zostały zawarte w Rozdziale V SWZ pkt. 12.
9. Wykonawca ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej w zakresie tożsamym z zakresem powierzonej do wykonania roboty budowlanej i na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota określona w umowie, ważne w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót, którego dokumenty przedłoży Zamawiającemu nie później, niż w dniu protokolarnego przekazania terenu robót.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: do 31 października 2024 r. Zgłoszenie gotowości do odbioru może nastąpić nie wcześniej niż w miesiącu wrzesień 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341507,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341507,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341507,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPRIWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751764120
7.3.3) Ulica: Zielona 15
7.3.4) Miejscowość: Ciasna
7.3.5) Kod pocztowy: 42-793
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341507,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Budowa lodowiska w gminie Kluczbork
- Zajęcia reedukacyjne i wsparcie psychologiczne
- Budowa mieszkań chronionych przy ul. Jagiellońskiej w Kluczborku
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik wraz z uzupełnieniem infrastruktury o kolejne funkcjonalności
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.