Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. min 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kamionka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubasz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lubasz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672556012
1.5.8.) Numer faksu: 672556462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubasz@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubasz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubasz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. min 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kamionka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090bba29-520d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064627/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. min 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kamionka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.V.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postępowania:
Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. min 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kamionka
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych znajdującej się w miejscowości Kamionka. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o numerze ewidencyjnym 284, 286 obręb geodezyjny Kamionka. W zakresie prac objętych niniejszym zadaniem znajduje się budowa (przebudowa) istniejącej konstrukcji nawierzchni w istniejącym śladzie na odcinku 988,72 mb (etap I i II). Drogę w obu etapach zaprojektowano jako drogę gminną klasy D – dojazdowa o szerokości 5,00 m wraz z poboczami z kruszywa o szerokości 0,75 m oraz zjazdami zwykłymi również utwardzonymi destruktem bitumicznym.
Etap I - początek projektowanej drogi znajduje się na połączeniu projektowanego odcinka drogi z drogą o nawierzchni bitumicznej. Koniec projektowanego odcinka zlokalizowany jest przed końcem działki ewidencyjnej nr 74 (strona prawa). Etap I ma długość 550,00 m.
Etap II - początek projektowanej drogi znajduje się na końcu etapu I, w km 0+550,00 natomiast koniec w km 0+988,72.
Pochylenie jezdni dróg jest daszkowy i wynosi 2%, pochylenie poboczy jest jednostronne i wynosi 8%.
Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ i obejmuje także wszelkie prace nie określone wprost w tych dokumentach, lecz bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). W szczególności:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników na podstawie przedmiaru – operatorów maszyn dla robót związanych z wykonaniem nawierzchni drogi.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Pierwsze oświadczenie zostanie złożone Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po zawarciu umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powyżej.
4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 24.11.2023 r. do godz. 9.00 Zamawiający ustalił termin na składanie ofert w w/w postępowaniu. W wyznaczonym terminie, tj. do 24.11.2023 r. godz. 9.00 do Zamawiającego – Gminy Lubasz nie wpłynęła żadna oferta.Wobec powyższego, że do wskazanego powyżej terminu nie złożono żadnej oferty Komisja przetargowa zawnioskowała do kierownika Zamawiającego – Wójta Gminy Lubasz zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 6 regulaminu komisji przetargowej stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Lubasz Nr 178.2022 z dnia 07.11.2023 r. – komisji przetargowej powołanej Zarządzeniem Wójta Gminy z dnia 07.11.2023 r. Nr 178.2023 oraz art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) o unieważnienie w/w postępowania. Kierownik Zamawiającego - Wójt Gminy Lubasz w dniu 28.11.2023 r. unieważnił postępowanie prowadzone w trybie art. 275 pkt 2 w/w ustawy na realizację zadania pn. Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. min 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kamionka. Zgodnie z niniejszym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.