Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456807/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY W ANDRYCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070608537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 99 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@oswiataandrychow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1e98ada-5bae-49c0-b43c-61c6d0bb5a481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e98ada-5bae-49c0-b43c-61c6d0bb5a48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022400/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DN.372.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 769400,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi pn: „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025”.
Zakres zamówienia obejmuje transport i opiekę w czasie przewozu (przywóz i odwóz) uczniów niepełnosprawnych z miejsc określonych w załączniku nr 3 znajdujących się na terenie Gminy Andrychów do:
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Filia w Kętach, os. 700-lecia 22,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie, Kaczyna 50,
• Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. Słowackiego 4,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Wł. Niemczynowskiego 1
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, ul. Tyniecka 6,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Krakowie, ul. J. Zamoyskiego 100,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 6 dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami słuchu i mowy w Krakowie, ul. Niecała 8,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40,
• Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kozach, ul. Nadbrzeżna 105
zgodnie z wykazem tras oraz ilością dowożonych uczniów niepełnosprawnych stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
W trakcie przewozu dzieci niepełnosprawnych, Wykonawca zapewni w każdym samochodzie opiekę sprawowaną przez osobę pełnoletnią, przy czym ze względu na bezpieczeństwo przewożonych dzieci, opieki nie może sprawować kierujący pojazdem. Przewozem objęci będą uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego lub orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wydane przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną.
Dowozy wykonywane będą zgodnie z rozkładem zajęć podanym przez Dyrektora każdej placówki. Uczeń powinien być dowieziony do placówki w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego zajęć lekcyjnych i w miarę możliwości odbierany po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.
W okresie obowiązywania umowy wykaz planowanych tras dowozu oraz ilość dowożonych uczniów, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ mogą ulec zmianie. Zmianie mogą ulec także godziny dowozu i odwozu uczniów w wyniku dokonania przez dyrektorów szkół zmiany rozkładu zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu w poszczególnych dniach tygodnia.
W okresie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. Jeżeli Wykonawca posiada warunki techniczne (wolne miejsca) Zamawiający może – bez dodatkowego wynagrodzenia – zwiększyć liczbę dowożonych dzieci.
Dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd do siedziby Wykonawcy po zakończeniu dowozu realizowany będzie na koszt Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt:
- utrzymywać w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdy do przewozu osób niepełnosprawnych;
- przestrzegać przepisów bhp i p. poż.;
- na czas przewozu oznaczyć pojazdy tablicą umieszczoną w widocznym miejscu, informującą o przewozie dzieci/uczniów niepełnosprawnych;
- zapoznać się z trasą na której będzie wykonywać zadanie.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym.
Pojazdy muszą być w pełni sprawne technicznie i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym.
Pojazdy muszą być objęte aktualnym, pełnym ubezpieczeniem (OC, NNW). W sytuacji wygaśnięcia polisy w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnej polisy wraz z dowodem opłaty.
W pojeździe muszą być zapewnione odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, pojazd powinien być przystosowany do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych a część pasażerska musi być ogrzewana.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów niepełnosprawnych.
Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu.
Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA! Zamawiający zastrzega wstrzymanie realizacji zamówienia w przypadku decyzji właściwych organów administracji publicznej, w tym Ministra Edukacji Narodowej o zawieszeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach i placówkach oświatowych.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełny zapis znajduję się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 855464,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 883900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855464,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorca Józef Czarny Józef Czarny „Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510012424
7.3.3) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF CZARNY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF CZARNY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855464,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- "Obsługa ratownicza Basenu Kąpielowego w Andrychowie w roku 2025"
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni wzdłuż dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Budowa placu zabaw w Andrychowie ul. Lenartowicza
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI,MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.